  • 11. Data: 2020-03-05 23:12:03
    Temat: Re: Internet do samochodu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-03-2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Biorac pod uwage czas potrzebny na szukanie i zmiane - tak to jest NIC :)

    Kartę zmienię w minutę, starter kupić mogę przy okazji dowolnych
    zakupów, więc czasu to nie zabierze.

  • 12. Data: 2020-03-06 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Kartę zmienię w minutę, starter kupić mogę przy okazji dowolnych
    > zakupów, więc czasu to nie zabierze.

    Dolicz czas potrzebny na szukanie oferty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 13. Data: 2020-03-06 15:54:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-03-2020 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Dolicz czas potrzebny na szukanie oferty...

    W sensie, że chcesz mi zapłacić za jego stratę, bo niepotrzebnie go
    wydłużasz?

    Pytanie było o mniej niż 4 zł, więc warto podpowiadać tylko, jak ma coś
    takiego do zaproponowania.

  • 14. Data: 2020-03-07 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W sensie, że chcesz mi zapłacić za jego stratę, bo niepotrzebnie go
    > wydłużasz?

    Jezeli podpisałes ze mna umowe ze musze ci płacic za czytanie moich
    wiadomosci to trudno - trzeba bedzie zapłacic :D

    > Pytanie było o mniej niż 4 zł, więc warto podpowiadać tylko, jak ma
    > coś takiego do zaproponowania.

    Taki to problem na ogolnodostepnym forum ze kazdy pisze to co chce.
    Ja np postanowiłem uwypluklic moim zdaniem bezsensownosc marnowania czasu
    na szukanie oferty ktora da 15zł oszczednosci w skali roku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 15. Data: 2020-03-08 18:04:38
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Cavallino submitted this idea :

    > Czyli drożej niż 4 za m-c, a ja pytam o tańsze oferty od tych, które można
    > kupić w każdym kiosku.

    W tym momencie masz w play na kartę promocję 10gb za darmo co miesiąc
    do 30.04
    Warunek to doładowanie przez apkę mobiną play24 karty za 5zł i
    aktywacja pakietu.

  • 16. Data: 2020-03-09 16:14:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2020 o 18:04, xxx pisze:
> [...]
    > 30.04
    > Warunek to doładowanie przez apkę mobiną play24 karty za 5zł i aktywacja

    Tak, wiem, korzystam aktualnie.
    Szukam właśnie czegoś co zastąpi tą taryfę odnova od maja...
    Ale dzięki za info.

    A rozwijając temat - jakiś no limit (minuty i sms) z internetem ok. 2-5
    GB też by się przydał (zupełnie niezależnie od samochodu)
    Znalazłem coś za 14 zł/m-c (ale bez sms i w abo w Otvarta - a wolałbym
    na kartę).

    Pytanie czy da się to zrobić taniej?

  • 17. Data: 2020-03-09 21:18:00
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    After serious thinking Cavallino wrote :

> [...]
    > też by się przydał (zupełnie niezależnie od samochodu)
    > Znalazłem coś za 14 zł/m-c (ale bez sms i w abo w Otvarta - a wolałbym na

    nie da się, wszystko drożeje, powoli cennik idzie w górę, pakiety też
    będą szły w górę, także trzeba brać co jest. Taniej to już było.
    W takiej kwocie to nie wiem czy trolujesz czy liczysz na cud z nieba?
    Może jeszcze frytki do tego?
    Takie coś można ugrać przy przeniesieniu numeru przez chwilę jak są
    jakieś promocje że płacisz połowę za no limit.
    Tak normalnie to chyba tylko a2 mobile, masz za 19,90 no limit rozmowy,
    smsy. mmsy i 10gb

  • 18. Data: 2020-03-10 17:22:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-03-2020 o 21:18, xxx pisze:

    > nie da się, wszystko drożeje, powoli cennik idzie w górę, pakiety też
    > będą szły w górę, także trzeba brać co jest. Taniej to już było.
    > W takiej kwocie to nie wiem czy trolujesz czy liczysz na cud z nieba?

    Liczę że ktoś coś podrzuci, albo chociaż ostrzeże przed pułapkami.
    Niby fajne pakiety (15 - 18 zł) są w lajtmobile, ale jak się wczytasz,
    to okaże się że za skorzystanie za granicą od razu jest 20 zł więcej w
    miesiącu.
    Albo podobnie w otvartej - 24 zł za opłatę aktywacyjną.

    Ktoś ma podobną ofertę, ale bez tego typu pułapek?

> [...]
    > jakieś promocje że płacisz połowę za no limit.
    > Tak normalnie to chyba tylko a2 mobile, masz za 19,90 no limit rozmowy,

    Miałem kiedyś a2mobile, ale poddałem się, gdy zlikwidowali roaming, nie
    zmieniając ceny tego pakietu.

  • 19. Data: 2020-03-10 19:56:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pytanie czy da się to zrobić taniej?
    zależy czy naprawdę potrzebujesz no limit. jak nie, to za 9zł masz 300
    minut, 300sms i 1giga. drugi i każdy kolejny to +1zł (Virgin mini9)

    ToMasz

    Ps. virgin mini3. 300 mega, ale każdy kolejny giga powinien kosztować
    +1zł. tyle ze trzeba go "kupować", nie uruchamia sie z automatu.

  • 20. Data: 2020-03-11 15:59:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-03-2020 o 19:56, ToMasz pisze:

    > zależy czy naprawdę potrzebujesz no limit. jak nie, to za 9zł masz 300
    > minut, 300sms i 1giga. drugi i każdy kolejny to +1zł (Virgin mini9)

    Oczekuję że nie będę musiał pilnować ile córka wygadała, więc
    przynajmniej w przypadku rozmów i sms musiałby to być faktyczny no limit.