  • 31. Data: 2014-12-22 15:46:34
    Temat: Re: Internet na kartę w modemie
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    EZO wrote:

    > Do Huawei E173 wkłada się całe mini.
    >
    > Odnośnie nabycia startera Play 300 MB za darmo.
    > Jak to się "załatwia"? Idę do punktu Play, mówię,
    > że potrzebuję taki starter i po prostu dostaję?

    Teoretycznie możesz pójść do punktu Play i pobrać nieodpłatnie starter.
    W praktyce pytałem w jednym, drugim punkcie i nie posiadali takich
    darmowych starterów. Natomiast przez stronę Play bardzo sprawnie się
    zamawia i całkiem szybko przysyłają pocztą zwykłym listem, więc nie
    trzeba chodzić nigdzie po odbiór.
    Do modemu E173 oczywiście karta mikro SIM. Nie bierz nano SIM do tego
    modemu.

    Jeżeli dobrze czytam na stronie Playa, to jeśli komuś się spodoba, to
    jest potem opcja, aby na takiej karcie SIM odpalić nielimitowany
    internet w dowolnej technologii (czyli nie musisz mieć modemu LTE) za 45
    zł/mies. To może być ciekawa alternatywa dla osób, które nie posiadają
    modemu LTE/nie mają zasięgu LTE, a chcą mieć nielimitowany internet
    przez sieć komórkową bez żadnych zobowiązań. Haczyk - tylko po sieci
    własnej Play, nie w roamingu krajowym.

  • 32. Data: 2014-12-22 15:50:02
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Zwykly Huawei E173 nie zadziala z Aero2.

    Nie wiem, który E173 jest zwykły.
    Ja miałem E173 i działało mi Aero2 bez problemów. Niestety w tej chwili
    nie przysięgnę się, czy to było E173 s2, czy u2.
    Oczywiście E173 zarówno w wersji s2, jak u2 jest niezgodny z regulaminem
    Aero2, ale w praktyce działa przynajmniej jedna z tych wersji. Mój modem
    pochodził od Plusa.
    Teraz mam E-3131 s-2 i jest to modem w pełni zgodny z Aero2 - zarówno
    praktycznie, jak też regulaminowo.

  • 33. Data: 2014-12-22 15:54:20
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    JoteR wrote:

    > Żadne utrudnienie. Stan konta dowolnej karty można sprawdzić przez
    > Play24 z dowolnego komputera/smartfona/tabletu.

    Nie wiem, jak to wygląda w Playu, ale w T-mobile Frii jest takie
    ułatwienie, że jeśli łączysz się przez tą kartę SIM, o którą chodzi, to
    nie trzeba się logować do iboa. Jest to dość praktyczne rozwiązanie.
    Jeżeli tego nie ma w Playu, to powinni to wprowadzić.

  • 34. Data: 2014-12-22 16:12:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Poldek" napisał:

    > Nie wiem, jak to wygląda w Playu, ale w T-mobile Frii jest takie
    > ułatwienie, że jeśli łączysz się przez tą kartę SIM, o którą chodzi,
    > to nie trzeba się logować do iboa. Jest to dość praktyczne rozwiązanie.

    Zwłaszcza jeśli karta wpadnie w niepowołane łapki...

    > Jeżeli tego nie ma w Playu, to powinni to wprowadzić.

    Dziękuję, nie chcę.
    Może i jest to jakieś ułatwienie dla prepaidziarzy, zmęczonych ciągłym
    wklepywaniem kodów, ale ja jednak wolę się raz na jakiś czas zautoryzować.

    JoteR

  • 35. Data: 2014-12-22 20:00:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Dominik & Co"

    > Dzięki, ale ponawiam pytanie - jak to zastosować?

    Ja dwuklikam skrót do tego skryptu na pulpicie,
    a następnie czytam info wyświetlone w okienku :-)

    Zapewne musisz poprosić jakiegoś fachmana od Windowsowego
    (zapewnie Jedynie Słusznego Systemu używasz) emulatora terminala
    o przepisanie skryptu lub poszukanie gotowca w google
    (coś w rodzaju "Windows send AT commands to modem").
    ---
    http://blogs.msdn.com/b/powershell/archive/2006/08/3
    1/writing-and-reading-info-from-serial-ports.aspx

    Writing to a Serial Port

    PS> [System.IO.Ports.SerialPort]::getportnames()
    COM3

  • 36. Data: 2014-12-22 20:02:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    o przepisanie skryptu lub poszukanie gotowca w google
    (coś w rodzaju "Windows send AT commands to modem").
    I jeszcze PowerShell for linux etc :-)

    http://blogs.msdn.com/b/powershell/archive/2008/04/0
    8/powershell-on-linux-solaris-mac-etc.aspx

  • 37. Data: 2014-12-22 20:44:35
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    JoteR wrote:

    > Zwłaszcza jeśli karta wpadnie w niepowołane łapki...

    Załóżmy, że na skutek nieszczęścia, karta dostanie się w niepowołane
    łapki - co? Najwyżej niepowołane oczki podejrzą, że do wykorzystania
    pozostało 123 MB, a na koncie jest 11,50 zł. Co może się gorszego stać?
    To nie te czasy, kiedy Wietnamczycy nabijali rachunki na 12 tys. i
    uciekali do lasu.

    > Dziękuję, nie chcę.
    > Może i jest to jakieś ułatwienie dla prepaidziarzy, zmęczonych ciągłym
    > wklepywaniem kodów, ale ja jednak wolę się raz na jakiś czas zautoryzować.

    Nie wiem, czy to dotyczy także abonamentu. Co do zasady używam
    prepaidów. Z małymi wyjątkami.

  • 38. Data: 2014-12-22 21:06:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Pawel Muszynski wrote:

    > A czytałeś co jest napisane na tej stronie?

    Nie zawsze to, co jest napisane na stronie, to jest cała prawda.

    Ale w tym wypadku, akurat to chyba jest prawda - tzn. starter do nabycia
    tylko przez internet.

    Dodatkowo - jeżeli dobrze rozumiem - to jest jednorazówka. Tzn. po roku
    nie można doładować za 50 zł i mieć kolejny rok. Trzeba kupić nowy starter.