  • 1. Data: 2002-04-25 13:31:18
    Temat: Internet przez europe online ???
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Mam kilka pytań do ewentualnych użytkowników via-satelite:

    1. Czy to się sprawdza? - potrzebuję przyśpieszyć dzierżawę 33,600

    2. czy można to odsprzedać (abonament roczny zapłacony z góry)?

    3.Czy rzeczywiście po roku jest 50zł/mc? (europe on line)

    4.czy można równolegle oglądąć TV na dekoderze i działac przez i-net?

    pozdrawiam grupowiczów

    Marek
    p.s. odpowiedzi również na m...@i...pl ale myślę że na grupie się
    przydadzą. :-)

  • 2. Data: 2002-04-25 17:36:52
    Temat: Re: Internet przez europe online ???
    Od: p...@i...pwr.wroc.pl (Peptulis Amargolis)

    Czesc,

    opinie sa rozne na temat internetu z satelity. I trudno tak naprawde
    cokolwiek doradzic. Jak nie sprobujesz np. europe online to nie
    bedziesz wiedzial, czy ci to odpowiada. Jedni chwala inni narzekaja.

    Trzeba napewno zainwestowac kilka set zlotych na tuner DVB w postaci
    karty PCI (500-800-1000) zl i ew. czasa. Chyba nie da sie jednoczesnie
    ogladac tv, bo to inna usluga (inny transporder niz tv).

    Generalna zasada: masz to za co zaplaciles. Nie mozesz zbyt duzo
    oczekiwac (super transfery) za 50-60 zl/ miesiac!!!!
    Coraz czesciej providerzy wprowadzaja ograniczenia ilosciowe, wiec
    trzeba przeliczyc ile sciagniecie GB/miesiac.

    Ostatnio pewien jegomosc pisal do mnie i byl zadowolony z uslugi
    www.planetsky.com.

    PLANETSKY PREMIUM
    Speed Download
    Kbps Limit per month bronze silver gold platinium
    64 Unlimited 64 99 168 330
    128 Unlimited 115 185 327 648
    256 Unlimited 213 358 636 1272
    512 Unlimited 405 702 1260 2520
    1024 Unlimited 777 1378 2496 4992

    nie wiem czym sie roznia bronze do platinium, ale biorac to najnizsze,
    wychodz 100$ na miesiac nielimitowanego transferu. Dla jednej osoby
    duzo, dla malej sieci juz nie. Jako odciazenie lacza stalego (jak nie
    ma innego wyjscia np. neostrady) to jest jakies rozwiazanie.

    Na www.tiscali.com widzialem dwukierunkowy internet za 100
    euro/miesiac. Ale uwaga trzeba zaplacic jeszcze za isntalacje 1000
    euro. Poza tym w Polsce trzeba miec zezwolenie na nadawanie
    satelitarne ok. 1900 zl/rok. (:-)) Wiec chyba odpada

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun nospam w adresie)

  • 3. Data: 2002-04-26 20:59:52
    Od: p...@i...pwr.wroc.pl (Peptulis Amargolis)

    >PLANETSKY PREMIUM
    >Speed Download
    >Kbps Limit per month bronze silver gold platinium
> [...]

    ceny oczywiscie w USD!!!!

  • 4. Data: 2002-04-28 13:30:57
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    nie pchaj sie w europeonline - to gowno.

    max 20kb/s.

    smieszni sa.
    _____
    Kerin

  • 5. Data: 2002-05-06 02:26:04
    Od: f...@W...irc.pl (futszaK)

    On Thu, 25 Apr 2002 17:36:52 +0000 (UTC), p...@i...pwr.wroc.pl
    (Peptulis Amargolis) wrote:

> [...]
    >euro. Poza tym w Polsce trzeba miec zezwolenie na nadawanie
    >satelitarne ok. 1900 zl/rok. (:-)) Wiec chyba odpada

    a co Wy sie tacy legalisci zrobiliscie raptownie ???

    Praktyka (w Polsce) jest taka ze dopoki posiadasz nadajnik nie
    wprowadza zaklocen nikomu to nikt sie nie czepia ze sie cos takiego
    ma, wystarczy sie zapytac jakiegos bylego CB-sty jak w praktyce
    wygladalo nadawanie bez zezwolenia.

    Nadajnik satelitarny ma to do siebie ze pracuje na takich
    czestotliwosciach ktore za cholere nie beda w stanie zaklocac
    czegokolwiek.

    O praktyce dzialania czegos takiego jak URT (dawna PAR) moze swiadczyc
    moja rozmowa z pewnym inspektorem w/w instytucji:

    -Slyszeliscie ta piracka stacje radiowa w <nazwa miejscowosci>
    --Ktora ???
    -A co, slyszeliscie je ???
    -Ano pewno, namierzenie to sprawa minuty, ale skoro nie bylo zgoszenia
    to my sie tym nie zajmujemy

    W razie czego to co napisalem na charakter jedynie edukacyjny i nie
    jest namawianiem do lamania prawa (zreszta to lamanie i tak ma znikoma
    szkodliwosc spoleczna)

    futszaK - www.telefonia.skonet.pl/

  • 6. Data: 2002-05-06 02:26:47
    Od: "ViNYL" <v...@i...pl>

    > nie pchaj sie w europeonline - to gowno.
    > max 20kb/s.
    > smieszni sa.

    a czego tu sie spodziewac za 50zl/m-c? jeszcze przez satelite? czy wy
    naprawde mysleliscie, ze to bedzie tansze niz kabel?

    pozdrawiam

    vinyl

  • 7. Data: 2002-05-06 17:22:46
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

    ViNYL <v...@i...pl> wrote:
> [...]
    Na wlasne oczy widzialem 60kB/s, ale to bylo w porywach. Powiedzmy ze
    tam gdzie ja to widzialem, 20kB/s to jest srednia.

    a tak oprocz tego:

    [pio@elrond pio]$ telnet 194.177.32.171 8080
    Trying 194.177.32.171.8080...
    Connected to gruik115.europeonline.net.
    Escape character is '^]'.
    GET http://www.onet.pl/ HTTP/1.0

    [...]
    <STRONG>
    This service is no longer available. For fast internet surfing, Europe
    Online has introduced "EOL SkyBooster powered by Plenexis". For more
    information on this new service please go to <a
    HREF="http://www.europeonline.net">www.europeonline.
    [...]

    Tak od paru dni. Nie wiem czy wszedzie czy tylko na tym serwerze, ale
    slyszac plotki o bankructwie EON...

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13