  • 1. Data: 2002-04-25 13:32:42
    Temat: Szybsze lacza.
    Od: "Kaczor" <k...@p...onet.pl>

    Czesc...

    Czy ktos z was slyszal moze juz o szybszych laczach w Dialogu
    niz 2 Mb ?
    Mi cos sie obilo o uszy ze sa juz proby na laczu 10Mb.

  • 2. Data: 2002-04-26 13:10:50
    Temat: Re: Szybsze lacza.
    Od: "tos" <t...@w...dialog.net.pl>

    Użytkownik "Kaczor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc...
    >
    > Czy ktos z was slyszal moze juz o szybszych laczach w Dialogu
    > niz 2 Mb ?
    > Mi cos sie obilo o uszy ze sa juz proby na laczu 10Mb.

    Nawet słyszalem, że prowadzą testy przepustowości do 15Mb/s.

    tos

  • 3. Data: 2002-04-28 16:40:55
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Thu, 25 Apr 2002 13:32:42 +0000 (UTC), Kaczor <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc...
    >
    > Czy ktos z was slyszal moze juz o szybszych laczach w Dialogu
    > niz 2 Mb ?
    > Mi cos sie obilo o uszy ze sa juz proby na laczu 10Mb.

    Mi też i wiem kto takie łącze testuje :)
    Do 15 MBit to pewnie VDSL'e testują ew. ako że są Cisco Powered testują
    LRE