  • 1. Data: 2003-10-23 14:42:05
    Temat: Internet uniwersytecki
    Od: p...@c...infoland.int.pl (Lukasz Biegaj)

    Od wczoraj wieczor do przedchwili dwa moje serwery "meczyl" flood z
    klasy 153.19.109.0/24. Pewnie z powodu irca - trzeba bedzie sie zwrocic
    do ircoperatorow o K. Ale nie o to chodzi.

    Wedlug danych RIPE, cala szesnastka nalezy do Uniwersytetu Gdanskiego.
    Niestety zadne dane kontaktowe podane w ww. bazie nie sa juz aktualne -
    wlasciwie to byly aktualizowane w 1992 roku. Na stronie www rowniez nie
    znalazlem zadnej informacji kontaktowych z "technicznymi". Nie dziala
    adres abuse@.

    Troche to bez sensu, ze zarodki polskiego internetu sa kompletnie nie
    obslugiwane przez nikogo - nie ma nawet osoby ktora powiedziala ze to
    nie od nich. Na szczescie TPSA byla pomocna i wyfiltrowala mi to.

    --
    * Lukasz Biegaj BL661-RIPE LPB1-6BONE jid: l...@j...atman.pl *
    * http://www.pl.quagga.net/ Polski mirror Quagga Routing Software Suite *

  • 2. Data: 2003-10-23 22:56:04
    Temat: Re: Internet uniwersytecki
    Od: "G." <m...@k...spammer.gazeta.pl>

    W artykule <bn8p36$l7a$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia czw 23. października
    2003 16:42 Lukasz Biegaj p...@c...infoland.int.pl napisał:

    > Od wczoraj wieczor do przedchwili dwa moje serwery "meczyl" flood z
    > klasy 153.19.109.0/24. Pewnie z powodu irca - trzeba bedzie sie zwrocic
    > do ircoperatorow o K. Ale nie o to chodzi.

    Komputery należą do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie (taka trochę
    lepsza zawodówka)- nic wspólnego z UG. Wygląda jakby pracownia komputerowa
    coś ćwiczyła.

> [...]
    > wlasciwie to byly aktualizowane w 1992 roku. Na stronie www rowniez nie
    > znalazlem zadnej informacji kontaktowych z "technicznymi". Nie dziala
    Należą do TASK'u - a dane są mocno historyczne. Na przykład Marek Karkowski
    nie pracuje na UG już od ładnych kilku lat.

    > Troche to bez sensu, ze zarodki polskiego internetu sa kompletnie nie
    > obslugiwane przez nikogo - nie ma nawet osoby ktora powiedziala ze to
    > nie od nich. Na szczescie TPSA byla pomocna i wyfiltrowala mi to.

    Niezależnie że to nie UG zawiniło to też mi nieswojo - jestem z tych okolic.

    --
    G.404.
    "My only regret in life is that I am not someone else"