  • 1. Data: 2003-10-22 15:29:43
    Temat: [OT] 22 % VAT - pytanko
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    Hej

    Wlasnie dostalem od operatora rachunek za net, jest juz w nim wliczony 22 % VAT a nie
    7 %, wydawalo mi sie ze podwyzka miala byc od
    maja przyszlego roku, chyba mam jakies stare informacje ? Moze ktos mi da jakis link
    gdzie dokladnie to wszystko opisane lub wyjasni
    mi co jest w koncu grane.

  • 2. Data: 2003-10-22 16:39:46
    Temat: Re: [OT] 22 % VAT - pytanko
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 22 Oct 2003 15:29:43 +0000 (UTC), Posesjusz

> [...]
    > maja przyszlego roku, chyba mam jakies stare informacje ? Moze ktos mi da
    > jakis link gdzie dokladnie to wszystko opisane lub wyjasni

    Za DOSTEP do Internetu - 7 %
    Za wszelkie inne uslugi zwiazane z samym dostepem - 22 %

    M.

  • 3. Data: 2003-10-22 16:58:28
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    : Za DOSTEP do Internetu - 7 %
    : Za wszelkie inne uslugi zwiazane z samym dostepem - 22 %

    U mnie to wygada tak:

    1. Place abonament dostep o predkosci 921 kbps, do tego miesiaca z VAT-em 7 %, teraz
    przyszlo naliczone z 22 %

    2. Place za dzierżawe łącza (chodzi o kabel ktorym mam doprowadzony net), czyli tu
    bylo zawsze 22 % i tak zostalo.

    A wiec punkt pierwszy sie nie zgadza, powinno byc dalej 7 % i ten podatek wzrosnie do
    22 % w maju przyszlego roku, czy inaczej ?
    Chyba prowider by mi nie robil kawalow z VAT-em i sprawdzili to dokladnie, a moze
    jednak nie ?

  • 4. Data: 2003-10-22 18:45:47
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    Ok juz wszystko mam wyjasnione, provider popelni bład podczas naliczania VAT-u :)
    Zamiast 7 % policzyli juz 22 % czego nie powinni
    robic, smiech na sali :)

  • 5. Data: 2003-10-23 11:37:46
    Od: Dawid Duniec <s...@p...irc.pl>

    Posesjusz <p...@w...pl_spam_> wrote:
    > Ok juz wszystko mam wyjasnione, provider popelni bład podczas naliczania VAT-u :)
    Zamiast 7 % policzyli juz 22 % czego nie powinni
    > robic, smiech na sali :)

    Można nazwe ISP ? :)

    --
    Dawid Duniec || gg: 1585655
    swiety(at)irc.pl

  • 6. Data: 2003-10-23 14:41:34
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    : Można nazwe ISP ? :)

    ISP to ComMedia (czyt. Komedia :))

  • 7. Data: 2003-10-23 14:41:38
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Za DOSTEP do Internetu - 7 %
    > Za wszelkie inne uslugi zwiazane z samym dostepem - 22 %
    Ale uzyskanie dostepu tez 7% !!!

    Maciej

  • 8. Data: 2003-10-23 16:29:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 23 Oct 2003 14:41:38 +0000 (UTC), Maciej Przybos
    <m...@i...com> napisał:

    > Ale uzyskanie dostepu tez 7% !!!

    Ustawa mowi wyraznie o dostepie. Zdefiniuj "zuyskanie dostepu" :-)

    M.

  • 9. Data: 2003-10-23 18:06:50
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Ustawa mowi wyraznie o dostepie. Zdefiniuj "zuyskanie dostepu" :-)
    Oplata za przylaczenie i wszystko co jest zwiazane z uruchomieniem lacza u
    klienta.

    Maciej

  • 10. Data: 2003-10-23 23:42:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 23 Oct 2003 18:06:50 +0000 (UTC), Maciej Przybos
    <m...@i...com> napisał:

    > Oplata za przylaczenie i wszystko co jest zwiazane z uruchomieniem lacza
    > u klienta.

    Czyli to, co normalny ISP nazwie - oplata instalacyjna. 22 %

    M.