  • 1. Data: 2003-10-20 16:06:54
    Temat: pytanie
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam takie pytanie,
    czy przypadkiem nie ma ktos z szanownych kolegow
    zapisanego telefonu do firmy internask.com
    firma zawiesila stronke (chyba zawiesili dzialalnosc)
    bo drugi dzien juz nie dziala a mam do zmiany delegacje
    serwerow DNS.

    poz.
    r.g

  • 2. Data: 2003-10-20 20:30:17
    Temat: Re: pytanie
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Mon, 20 Oct 2003 16:06:54 +0000 (UTC), "rg" <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >firma zawiesila stronke (chyba zawiesili dzialalnosc)
    >bo drugi dzien juz nie dziala a mam do zmiany delegacje
    hehehe...
    masz problem :)
    nie moge ci tu tak o powiedziec dlaczego.
    ja wiem czemu tak sie stalo.
    Radze ci uciekaj od nich gdzies indziej. I sprawdz sobie w internicu
    do kiedy masz wazna domene oraz jaki ona ma status.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2003-10-20 20:30:24
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <bn116o$22o$1@atlantis.news.tpi.pl>, rg napisał(a):

> [...]
    > firma zawiesila stronke (chyba zawiesili dzialalnosc)
    > bo drugi dzien juz nie dziala a mam do zmiany delegacje

    Zapominj tej firmy juz nie ma przynajmniej od 3 m-c. W polsce jest cala
    masa ludzi oszukanych przez ta "firme". Przenies domena do jakiegos
    akredytowanego przez ICANN rejestratora, to w przyszlosci nie bedziesz
    mial podobnych problemow.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 4. Data: 2003-10-21 10:46:04
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na news:slrn.pl.bp8d88.2vq8.ns88@genesis.korbank.pl,
    popełnione przez Tomasz Paszkowski:

> [...]
    > masa ludzi oszukanych przez ta "firme". Przenies domena do jakiegos
    > akredytowanego przez ICANN rejestratora, to w przyszlosci nie bedziesz

    A to dziwne, przed momentem sobie wszedłem na www.internask.com,
    przekierowało mnie do
    http://www.taniedomeny.pl/cgi-bin/Domain/PL/Domain.c
    gi, zalogowałem się itp.
    A nie tak znów dawno (02-sep-2003) dopisałem sobie trzeciego ns-a dla
    domeny.
    Jeśli odradzacie Internask, to co proponujecie w to miejsce?

    --
    Pozdr., JM
    news2 / at / yantar /./ net

  • 5. Data: 2003-10-21 10:46:12
    Od: "rg" <r...@l...pl>

> [...]
    > masa ludzi oszukanych przez ta "firme". Przenies domena do jakiegos
    > akredytowanego przez ICANN rejestratora, to w przyszlosci nie bedziesz

    Witam serdecznie

    To jest jakis koszmar,
    znowu pojawila sie stronka firmy po 2 dniach nieobecnosci
    jednak tym razem juz bez numerow telefonow
    tylko z adresami email do kontaktu na ktore pewnie nikt nie odpowiada,
    oraz numerem konta.
    Tak sie sklada ze 17.10.03 wplacilem im na konto 44 zl
    za rejestracje domeny *.us, penie nic z tego nie wyjdzie.

    Czy moze mi ktos polecic godnego polskiego rejestratora
    ktory rejestruje domeny *.us.
    Pozostale domeny przenioslem juz do innego rejestratora
    ale problem mam z domenami *.us nie bardzo wiem
    gdzie jes przeniesc.

    poz.
    r.g.

  • 6. Data: 2003-10-21 14:17:40
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Jacek M. napisał:

    > Jeśli odradzacie Internask, to co proponujecie w to miejsce?

    Trudno mi cos doradzac, bo korzystam z jednego rejestratora i nie mam
    porownania. Ale na http://joker.com narzekac w ogole nie moge. Prosta
    obsluga, dla chetnych sporo roznych ficzerow (gdy korzysta sie z ich
    (darmowych) DNSow. O koniecznosci przedluzenia domenty przypominaja
    wielokrotnie, pierwszy raz 3 miesiace przed terminem. Wlasciwie wszystko
    mozna zalatwic przez Inet (kiedys ziana wlasciciela wymagala
    wydrukowania, podpisania i wyslania papierka, ale teraz chyba juz
    niekoniecznie). Rejestruja tylko com, org, net, info i biz.

    Acha, porownanie mam. NASK. Nigdy wiecej nic u nich nie zarejestruje,
    chocby nie wiem co. Parszywe komunistyczne dziadostwo.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-10-22 20:54:16
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

> [...]
    > ktory rejestruje domeny *.us.
    > Pozostale domeny przenioslem juz do innego rejestratora
    > ale problem mam z domenami *.us nie bardzo wiem

    domena.pl ?