  • 1. Data: 2003-10-18 16:54:02
    Temat: Neostrada raz jeszcze
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    Od trzech dni znajomy w W-wa Wlochy ma niedzialajaca neostrade. Od 3 dni
    probujemy sie dodzwonic na infolinie w celu zgloszenia uszkodzenia, i od 3
    dni jest to niemozliwe :-( "wszystkie stanowiska sa zajete" po wybraniu "2"
    w IVR'ze i najnormalniej w swiecie rozlacza polaczenie (przepelniona
    kolejka?). Widac, ze awaria sie poglebia, bo dzis, to juz nawet do IVR'a
    nie wpuszcza za pierwszym razem i trzeba poczekac nawet aby odsluchac
    powitanie :-/ Ktos ma podobnie, czy to tylko tak w warszawce?
    Zeby bylo ciekawiej 2 inne neostrady w innych czesciach w-wy, pracuja
    normalnie.

    --
    Szymon

  • 2. Data: 2003-10-19 15:51:06
    Temat: Re: Neostrada raz jeszcze
    Od: "owz-kozak-straznik-moralnosci" <o...@N...pl>

    Szymon Dowkontt [s...@f...polbox.pl] napisal(a):

> [...]
    > podobnie, czy to tylko tak w warszawce?
    > Zeby bylo ciekawiej 2 inne neostrady w innych czesciach w-wy, pracuja

    osobista wizty w BOK, bo skoro inne Neo dzialaja to moze masz uszkodzony
    modem albo problem jest na centrali. A to, ze sie na infolinie wbic sie
    trudno, normalka w koncu to TPSA.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl

  • 3. Data: 2003-10-20 10:04:54
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Szymon Dowkontt" <s...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powitanie :-/ Ktos ma podobnie, czy to tylko tak w warszawce?
    > Zeby bylo ciekawiej 2 inne neostrady w innych czesciach w-wy, pracuja

    Jest dokladnie tak jak piszesz - przepelnia sie kolejka. Ilosc osob
    dopuszczonych do kolejki zalezy od ilosci konsultantow dostepnych
    aktualnie na infolinii. A problem Twojego kumpla jest raczej na 100%
    indywidualny bo wieksze awarie zdarzaja sie bardzo rzadko.

    Bucz

  • 4. Data: 2003-10-21 23:25:29
    Od: "Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz" <i...@i...pw.edu.pl>

    W artykule <bmrb1e$84l$1@nemesis.news.tpi.pl> Szymon Dowkontt napisał(a):

    > Od trzech dni znajomy w W-wa Wlochy ma niedzialajaca neostrade. Od 3 dni

    zgloszenie problemu wyslj mailem na
    *info <at> neostrada.pl*
    lub FAXem: (22)5357940

    mozesz tez uderzac do BOKu

    --
    Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...eu.org> http://www.eu07.eu.org
    Jak wygenerować długi plik z losowymi znakami?

  • 5. Data: 2003-11-27 17:21:40
    Od: "Radek (Rap-Tou)" <r...@p...pl>

    Jeslni nie mozna sie dodzwonic pod "2" zadzwon pod "1" i bardzo ladnie
    popros o przelaczenie rozmowy. Zalezy na kogo trafisz. Ale w wiekszosci sie
    udaje.

    Uzytkownik "Szymon Dowkontt" <s...@f...polbox.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2003-11-27 21:35:41
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 "Radek (Rap-Tou)" wrote:

    > Jeslni nie mozna sie dodzwonic pod "2" zadzwon pod "1" i bardzo ladnie
    > popros o przelaczenie rozmowy. Zalezy na kogo trafisz. Ale w wiekszosci sie
    > udaje.

    To może i Tobie się uda czasami pomyśleć zanim ponownie wyślesz nam
    znowu taki burdel?

    Hint: Netykieta

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,