    From: "Waldemar Godel" <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 10:10:11 +0000 (UTC)

    Mialem taki przypadek - ktos bawiac sie z hosta ns2.tkdami.net
    zlozyl falszywe zamowienie w sklepie internetowym - na prawie 2000 zl

    ns2 to _prawdopodobnie_ nameserwer czyli moge podejrzewac krewnych
    lub znajomych krolika.. ups.. admina lub kumpli. Nawet jak nie, to jaki
    normalny admin wpuszcza ludzi na kompa z DNS dla calej sieci?

    Ale ja nie o tym - po zgloszeniu adminowi sieci, dostalem odpowiedz, ze nic
    nie moga zrobic, bo nie wiedza, czy na pewno to ktos zrobil itp...
    pelne szczeniactwo albo krycie kumpla... tak czy owak nie swiadczy to
    dobrze o nich.. gratuluje doboru kadry

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org