  • Data: 2003-06-05 19:16:07
    Temat: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Jun 2003 16:45:08 +0000 (UTC), Waldemar Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > To znaczy ze z DAMI mozna sie bezkarnie wlamywac i dokonywac
    > innych przestepstw elektronicznych??? Fajnie...

    Nigdzie tak nie napisałem. To znaczy, że kopa w zad dostanie
    cała sieć, bądź admin, a nie winowajca.

    r.
    ________
    robert rędziak 323GT-R GK Śnieżka ST http://klubsubaru.pl
    Właściciel powyższej sygnaturki jest osobnikiem aspołecznym!
    Kontakt może zakończyć się serią bolesnych zastrzyków!