  • 1. Data: 2002-07-07 15:15:31
    Temat: InternetDSL w Krakowie
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@f...onet.pl>

    Witam.

    Od pewnego czasu dobijam sie do TPsy w Grodzie Kraka o dostep do DSL.
    Niestety sytuacja przypomina te z usluga NEO+... Usluga jest, ale jej nie
    ma. Czy ktos posiada moze informacje kiedy to "cudo" ruszy?
    Z ciekawostek dodam, ze posiadam juz wolna pare miedziana, ktora bardziej
    wolalbym wykorzystac niz lacze telefoniczne, a BOK upiera sie, ze jest to
    zupelnie niemozliwe... Ida w zaparte, czy moze rzeczywiscie?

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2002-07-07 22:39:18
    Temat: Re: InternetDSL w Krakowie
    Od: Gericotel <n...@s...com>

    podpisuje umowe jutro o 9.00 (poniedzialek), fakt ze dlugo to trwalo zanim
    dojdzie do spotkania.
    Usluga DSL dostepna jest z tego co wiem, tylko dla firm (w pelni). Oplaty na
    internetdsl.pl .
    Instalacja tylko i wylacznie na liniach telefonicznych. Ja juz mam port
    zarezerwowany w tpsie.

    U mnie bedzie troche problem, bo telefony mam zainstalowane na PCM`ie a jezeli
    ktos chce miec sdi, dsl czy inne cuda to musi miec normalne urzadzenia koncowe.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --

    .: GericoTelecommunications :.
    email: studio (at) post.pl -- support: [0-642] 246-974

  • 3. Data: 2002-07-07 22:39:21
    Od: Gericotel <n...@s...com>

    aha, centrala na ul. pilotow

  • 4. Data: 2002-07-08 13:56:14
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...wytnijto.mtl.pl>

    > Usluga DSL dostepna jest z tego co wiem, tylko dla firm (w pelni). Oplaty
    na
    > internetdsl.pl .
    Oj to źle wiesz, jest ona dostepna DLA WSZYSTKICH, nie tylko dla fir. Po co
    siać dezinformacje :(

    TLZ

  • 5. Data: 2002-07-08 16:29:27
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@f...onet.pl> wrote:
> [...]

    > Niestety sytuacja przypomina te z usluga NEO+... Usluga jest, ale jej nie
    > ma. Czy ktos posiada moze informacje kiedy to "cudo" ruszy?

    mialem dzisiaj podpisac umowe, mam warunki techniczne ale jakos nikt
    nie zadzonil zeby sie omowic :(( , moze sie rozmyslili .. ?

    > Z ciekawostek dodam, ze posiadam juz wolna pare miedziana, ktora bardziej
    > wolalbym wykorzystac niz lacze telefoniczne, a BOK upiera sie, ze jest to
    > zupelnie niemozliwe... Ida w zaparte, czy moze rzeczywiscie?

    bo to jest usluga dla tych co maja juz na tej lini nosna wiec musial bys
    podlaczyc na tej parze telefon.

    > Pozdrawiam
    > ?ukasz

    DA_none

  • 6. Data: 2002-07-08 21:33:21
    Od: Gericotel <n...@s...com>

    tak ?? to sprobuj sobie zalatwic numerek ip na tym dla osoby prywatnej. dla
    osob pryw. jest neo i neo+.

    r.w.

  • 7. Data: 2002-07-09 14:13:51
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >tak ?? to sprobuj sobie zalatwic numerek ip na tym dla osoby prywatnej. dla
    >osob pryw. jest neo i neo+.

    W regulaminie tej uslugi nie ma o tym slowa.

    januszek

  • 8. Data: 2002-07-10 18:54:06
    Od: Gericotel <n...@s...com>

    Podpiszcie Umowe, Zwroce Honor !

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --

    Studio Promoart & GericoTel
    mobile phone: (060) 988 98 98 email: studio (at) post.pl

  • 9. Data: 2002-07-11 14:44:48
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Gericotel <n...@s...com> wrote:
    > Podpiszcie Umowe, Zwroce Honor !

    no to zracaj . wlasnie podpisalem, czkam na instalacje :)

  • 10. Data: 2002-07-14 22:58:28
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    Użytkownik "Gericotel" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > tak ?? to sprobuj sobie zalatwic numerek ip na tym dla osoby prywatnej.
    dla
    > osob pryw. jest neo i neo+.

    Właśnie czekam na instalatora z umową, urządzeniami i jakąś płytką :). Więc
    co, zwrócisz? No to uważaj! Aha, bede mial 4IP - bo tyle daja dla tej
    uslugi!

    TLZ