  • 1. Data: 2002-07-03 18:14:09
    Temat: Pro Futuro -podwyzka
    Od: kulka <k...@N...net>

    Ello,
    Widział już ktoś czy jestem pierwsza?

    "AKTUALNOSCI BiznesNet.pl:
    Dostep i Telekomy
    W Pro Futuro bylo zbyt tanio
    02 lipca 2002 13:18:54

    Operator bezprzewodowej sieci dostepowej Pro Futuro
    (PF)wprowadzil 1 lipca nowy cennik. Koszt uslug PF "z nizszej
    polki" podniosl sie o okolo 25-27%. W rownym stopniu
    podniesiono cene aktywacji uslugi i miesiecznego abonamentu."

    źródło:
    http://www.biznesnet.pl/index.phtml/akt/4796

    P.S. Czy ktoś może wie, co z obecnymi abonentami? Mają po starych
    cenach, czy muszą zaakceptować nowe?
    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-07-03 20:16:47
    Temat: Re: Pro Futuro -podwyzka
    Od: "Nissak" <d...@i...lublin.pl>

    Siakis czas temu Użytkownik o podejrzanie wygladajac adresie
    <k...@N...net> napisal:

    > Ello,
    > Widział już ktoś czy jestem pierwsza?
    futuro.komunikaty
    na news.futuro.pl, niestety dostep tylko dla klientow ;)
    juz ze 3 dyskusje byly
    coniektorzy wiedza od tygodnia lub nawet i dluzej

    a cennik jest chyba dla nowych klientow, starzy w wiekszosci maja umowy
    roczne
    na stalych cenach

    Pozdrawiam
    d...@i...lublin.pl

  • 3. Data: 2002-07-13 14:45:44
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Wed, 3 Jul 2002 18:14:09 +0000 (UTC), kulka <k...@N...net>
    wrote:

    >P.S. Czy ktoś może wie, co z obecnymi abonentami? Mają po starych
    >cenach, czy muszą zaakceptować nowe?

    starych abonentów mialo to ominac, ale juz podnosza sie glosy ludzi
    (starych abonentów), którzy otrzymali pismo, ze czeka ich podwyzka
    1 wrzesnia... (!) - czyli predzej, czy pózniej obejmie ona wszystkich

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64