  • 11. Data: 2002-07-14 23:07:41
    Temat: Re: InternetDSL w Krakowie
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002, Tomasz Lam [ZULU] wrote:

    > Właśnie czekam na instalatora z umową, urządzeniami i jakąś płytką :). Więc
    > co, zwrócisz? No to uważaj! Aha, bede mial 4IP - bo tyle daja dla tej
    > uslugi!

    I w tym aż całe jedno IP dla Ciebie! :S

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 12. Data: 2002-07-15 14:52:54
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > Właśnie czekam na instalatora z umową, urządzeniami i jakąś płytką
    > :). Więc co, zwrócisz? No to uważaj! Aha, bede mial 4IP - bo tyle
    > daja dla tej uslugi!
    >
    > TLZ

    No chyba ze sie bierze opcje 1 mbit ;] tam masz 8 ipekow /5 do wykorzystania

  • 13. Data: 2002-07-15 14:53:02
    Od: Bartlomiej Krajewski <b...@k...SPAM.org>

    Tomasz Lam pisze:

    > na
    > Oj to źle wiesz, jest ona dostepna DLA WSZYSTKICH, nie tylko dla fir. Po
    > co siać dezinformacje :(

    Jednym z wymaganych dokumentów do podpisania umowy jest "uchwała
    Wspólników sp. z o.o. zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych" (z
    FAQ). Co to jest za cholerstwo i czy rzeczywiście jest konieczne? :)

    --
    Bartłomiej Krajewski
    {b...@k...org}

  • 14. Data: 2002-07-17 15:51:03
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@f...onet.pl>

    > bo to jest usluga dla tych co maja juz na tej lini nosna wiec musial bys
    > podlaczyc na tej parze telefon.
    Dla mnie bzdura, teraz dziala na tym lacze wiec dlaczego taki DSL ma nie
    dzialac???
    ... Inna sprawa, ze moja centrala - Pachonskiego - to chyba miejsce gdzie
    diabel mowi dobranoc wiec przyjdzie mi poczekac...

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 15. Data: 2002-07-17 15:51:08
    Od: gericotel <n...@s...com>

    > Wła?nie czekam na instalatora z umow?, urz?dzeniami i jak?? płytk? :). Więc
    > co, zwrócisz? No to uważaj! Aha, bede mial 4IP - bo tyle daja dla tej
    > uslugi!

    tak gadasz, bez sensu. 4 to moze bedziesz mial, ale kozy ....

    r.w.

  • 16. Data: 2002-07-17 15:51:16
    Od: gericotel <n...@s...com>

    ZWRACAM HONOR !

    Kobieta z 0800 byla zle poinformowana, i sadzilem ze tylko firmy. Przepraszam.
    Klienci indywidualni moga rowniez.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 17. Data: 2002-08-01 19:06:45
    Od: Marek B <m...@p...onet.pl>

    alt.pl.sdi

  • 18. Data: 2002-08-05 00:37:51
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Sun, 14 Jul 2002 22:58:28 +0000 (UTC), "Tomasz Lam [ZULU]"
    <l...@s...mtl.pl> wrote:

    >co, zwrócisz? No to uważaj! Aha, bede mial 4IP - bo tyle daja dla tej
    >uslugi!

    jeden na numer sieci, jeden na broadcast, jeden dla gatewaya i jeden
    dla Ciebie ;)
    ps. dobrze, ze nie dali dwóch, albo trzech IP ;)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 19. Data: 2002-08-05 08:33:44
    Od: "Tomasz Torcz, BG" <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    [cookie] <c...@m...pl> :

    > jeden na numer sieci, jeden na broadcast, jeden dla gatewaya i jeden
    > dla Ciebie ;)

    jak zrobia routing na trase /30, to tak.
    ale jak zrobia 4 routingi na /32, to beda 4 do wykorzystania.
    wszystko zalezy od konfiguracji routera po stronie tpsa.

    --
    Tomasz Torcz Zjadanie martwych dzieci
    z...@i...pl jest barbarzynstwem!