  • 1. Data: 2015-05-21 23:43:44
    Temat: Ipla - kto korzysta?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Wykupiłem dostęp do ipli, w zasadzie jedynie od kanału davinci learning.
    Czyli mam tv online w telefonie z androidem. widzę że jest tam coś
    takiego jak zakładka "zapisane". W pomocy znalazłem informacje ze tam są
    moje zapisane filmy. Aby zapisać film, należy kliknąć zapisz. Ale ja
    niemam klikacza "zapisz" (nie kupiłem też dostępu do filmów VOD). Czy...
    taki klikacz występuje w iplowej aplikacji na windowsa?
    Czy ipla oferuje funkcjonalność "magnetowidu"? czyli o 10 rano emitowany
    jest na żywo program "z kamerą wśród zwierząt odcinek 101" a ja chcę go
    obejrzeć o 22:00 - czy tak się da?
    Dziękuję i pozdrawiam

    ToMasz