  • 1. Data: 2005-08-29 13:01:49
    Temat: [Irytacja] Nazwa.pl - chyba zmienię zdanie...
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Ave!
    Przez weekend usiłowałem zmienić sobie IP serwerów nazw w jednej ze swoich
    domen i nic - panel klienta ciągle pokazuje błąd, że wystąpił problem z
    komunikacją z NASK. Problem zgłaszany wielokrotnie uzyskuje cały czas ten sam
    status: Programiści pracują nad tym. Mhm....

    Co gorsza, odezwały się upierdliwe praktyki rodem z NASK - ponieważ zgłoszenie
    problemu nie zostało wysłane z właściwego adresu e-mail, problem pozostawiono
    bez rozpoznania - aż do kolejnej interwencji przez telefon.

    Do czorta z takim brandzlomatem, którego działania być pewnym nie można. W
    Urzędzie d/s Internetu na Kabatach to człek faksa wysłał, poczekał, przylazło
    potwierdzenie, potem sobie pozmieniał i git. Miało być lepiej, a wyszło jak
    zwykle.

    Czy ktoś ma podobny problem?

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 2. Data: 2005-08-29 13:21:33
    Temat: Re: [Irytacja] Nazwa.pl - chyba zmienię zdanie...
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mr.FX wrote:

    > Nie wiem czy to ma związek, ale NASK zmieniał w swoim systemie
    > ostatnio kilka rzeczy (np. w tej chwili WHOIS pokazuje nie tylko nazwę
    > registranta, ale też pełen adres). Miałem w związku z tym trochę inny,
    > ale podobny problem z Domainmaker, ale udało się go rozwiązać w ciągu
    > niecałej godziny. :-)

    Polip chyba czyni cuda. Właśnie przyszedł mail, że problem został rozwiązany.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-08-29 13:22:00
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

> [...]
    > komunikacją z NASK. Problem zgłaszany wielokrotnie uzyskuje cały czas ten sam
    > status: Programiści pracują nad tym. Mhm....
    [...]
> [...]

    registranta, ale też pełen adres). Miałem w związku z tym trochę inny,
    ale podobny problem z Domainmaker, ale udało się go rozwiązać w ciągu

    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 4. Data: 2005-08-29 13:35:44
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-08-29, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

    > Polip chyba czyni cuda. Właśnie przyszedł mail, że problem został rozwiązany.

    Pewnie ktorys z decydentow czyta i dales mu powod do odreagowania
    poniedzialku :)

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 5. Data: 2005-08-29 14:25:31
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

    > Przez weekend usiłowałem zmienić sobie IP serwerów nazw w jednej ze swoich
    > domen i nic -

    Zapytam z czystej ciekawosci. Po co podajesz w NASKu IP serwerow DNS?

  • 6. Data: 2005-08-29 15:05:03
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dev5vt$645$1@nemesis.news.tpi.pl> ppp napisał(a):

    > Zapytam z czystej ciekawosci. Po co podajesz w NASKu IP serwerow DNS?

    jest cos takiego jak glue records.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 7. Data: 2005-08-29 22:46:20
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

    > jest cos takiego jak glue records.

    To ja wiem, ale chodzi mi celowosc tego wpisu

  • 8. Data: 2005-08-29 23:24:51
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    ppp wrote:

    > To ja wiem, ale chodzi mi celowosc tego wpisu

    Żeby autorytatywnie uniknąć sporu co było pierwsze - kura czy jajko.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 9. Data: 2005-08-29 23:32:39
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Pawel Rutkowski wrote:
    > Pewnie ktorys z decydentow czyta i dales mu powod do odreagowania
    > poniedzialku :)

    Być może to zwykły zbieg okoliczności, natomiast zdecydowanie hau, hau, hau,
    odszczekuję irytację pod adresem nazwa.pl, ponieważ problem rzeczywiście
    zdał się być leżeć po stronie NASK. Nawet się domyślam dlaczego. Ale to
    temat na osobny wątek, jak się dogrzebię do papierów i będę miał argumenty
    czarno na białym.