  • 11. Data: 2012-12-05 21:28:13
    Temat: Re: Ja chyba śnię.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Dec 2012 19:54:21 +0100, Myjk napisał(a):
    > Wed, 05 Dec 2012 19:19:26 +0100, jerzu
    >
    > Policja ma broń ostrą od 20 lat co najmniej.
    > Ile razy Cię w związku z tym postrzelili? :P

    Mnie nie, ale pare wpadek im sie zdarzylo.

    A paralizatory ... poniewaz nie zabijaja, to sie ich masowo uzywa ... w USA
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-12-05 21:53:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-05 20:03, (Tom N) pisze:
    > jerzu w

    zatory,wid,15116003,wiadomosc.html?ticaid=1fa64

    > Trza by autora artykułu zapytać co to te megavolty...
    > No i czy te 10 megawoltów to na jeden paralizator, czy na wszystkie...

    No co chcesz - skoro "listy od czytelnika" są 'dowodem' i podstawą do
    wyciągania dalszych wniosków...

    > megavoltów czy paralizatorów?

    Fakt :)

    > Za pismakami płatnymi od wierszówki?

    To ostatnimi czasy dość powszechne (nie tylko tutaj). Łatwiej w ciemno
    "przeklepywać" to co gdzieś tam w mediach podali, niż sprawdzić
    dokładniej jakie są fakty itd.

  • 13. Data: 2012-12-05 22:21:14
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Trza by autora artykułu zapytać co to te megavolty...

    To jest 10 do 6 volta, czyli milion v. Paralizator ma miec 10 Mv. Biorac
    pod uwage, ze roznica potencjalow rzedu 10kv powoduje powstanie luku o
    dlugosci ok. 1 cm, to taki paralizator... hmmm, moze lepiej dac im
    czolgi, albo bombowce, badz co badz to delikatniejsza bron;-)
    Jak sie czlowiek nie uczy, to zostaje dziennikarzem, jak do tego jest
    zlosliwy, to miejskim inzynierem ruchu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2012-12-05 22:43:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > powiem tak. jak ma mi głębokość bieżnika, albo luz w układzie kierowniczym
    sprawdzać
    > Policjant po szkółce albo inspektor transportu obowiązkowo po studiach technicznych

    > (kolega zamierzał tam iść i takie stawiali wymagania), to ja wolę tego drugiego.

    ROTFL
    Zwlaszcza glebokosc bieznika.
    Powinni tam pracowac sami profesorowie, wtedy bys byl wnieboziety :)

    sz.

  • 15. Data: 2012-12-05 23:24:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.12.2012 22:43, szufla pisze:

    > ROTFL
    > Zwlaszcza glebokosc bieznika.
    > Powinni tam pracowac sami profesorowie, wtedy bys byl wnieboziety :)
    ja nie. Ty zato możesz się śmiać. miałeś kiedyś przypadek w którym
    funkcjonariusz zaciąga ręczny licząc "ząbki", następnie stwierdza ze ma
    łapać na 4 a nie na 6 - stąd zabiera dowód rejestracyjny?
    Jak sądzisz. szybciej taką "Ekspertyzę" wystawi człowiek który wybrał
    zawód bo do niczego innego się nie nadawał, czy człowiek który mocno się
    starał, musiał rywalizować aby być w ITD?

    ToMasz

  • 16. Data: 2012-12-05 23:28:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Dec 2012 23:24:30 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > zawód bo do niczego innego się nie nadawał, czy człowiek który mocno się
    > starał, musiał rywalizować aby być w ITD?

    A szczyt jego marzen to patrolowanie naszych drog czy wystawianie mandatow
    po 20 tys, ze tak ostro rywalizowal ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-12-05 23:32:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > niczego innego się nie nadawał, czy człowiek który mocno się starał, musiał

    Tak, tak, mow do mnie jeszcze.

    sz.

  • 18. Data: 2012-12-05 23:38:57
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > paralizatorów elektrycznych o potencjale 10 megavoltów.

    Chyba na słonia.

    --
    Pozdrawiam,
    Karol Y

  • 19. Data: 2012-12-06 01:13:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Dec 2012 21:22:40 +0100, ToMasz napisał(a):
    > niech się Policja bierze za poważnych przestępców, wykroczenia po
    > których traci się prawo jazdy, a nie pierdoły typu czy iskra zmierzyła
    > 59 czy 61km/h.

    Ale wiesz - te "powazne przestepstwa" to u nas w zasadzie od pol promila w
    zwyz.

    A jak to juz nie raz pokazywalismy - bezpiecznie sie od tego na drogach nie
    zrobi.

    J.

  • 20. Data: 2012-12-06 03:55:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...neostrada.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ale o co Ci tak naprawdę chodzi? PAtrol taki będzie stał, zatrzymają
    > kogoś do kontroli, sprawdzą będzie dobrze - pojedzie.
    > Będzie źle - postąpią zgodnie z procedurą
    > Będzie kierowca utrudniał, to go kopną prądem. Mnie nie kopną. Sądzisz
    > że Ciebie kopną? z powodu..... braku precyzyjnych przepisów?

    zgadzam się. Właściwie taką samą analogię możnaby zbudować dla kontrolerów
    biletów w autobusie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."