  • 21. Data: 2012-12-06 08:05:48
    Temat: Re: Ja chyba śnię.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Dec 2012 19:34:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak

    > To teraz zaczna, bo jak nie mozna tak latwo zabic czy
    > trwale uszkodzic, to sie nie beda nawet zastanawiac,
    > czy jest potrzeba.

    Sugerujesz, że będą każdego kontrolowanego kierowcę pieścić prądem?

    > Poczytaj sobie jakie byly skutki wprowadzenia
    > paralizatorow w miejsce broni ostrej w np. Australii.

    Ciekawe. Nadpobudliwi przestali myśleć logicznie i, bo im nie groziło
    postrzelenie i śmierć z broni ostrej, więc zaczęli sobie folgować.
    Tymczasem po co policjant ma się szarpać z oszołomem?

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2012-12-06 15:08:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <S...@n...softax.com.pl>

    On 12/05/2012 11:24 PM, ToMasz wrote:

    > ja nie. Ty zato możesz się śmiać. miałeś kiedyś przypadek w którym
    > funkcjonariusz zaciąga ręczny licząc "ząbki", następnie stwierdza ze ma
    > łapać na 4 a nie na 6 - stąd zabiera dowód rejestracyjny?
    > Jak sądzisz. szybciej taką "Ekspertyzę" wystawi człowiek który wybrał
    > zawód bo do niczego innego się nie nadawał, czy człowiek który mocno się
    > starał, musiał rywalizować aby być w ITD?

    ROTFL!
    Marzeniem każdego inżyniera jest tkwienie w krzakach i łapanie
    przekraczających prędkość.

    \SK

  • 23. Data: 2012-12-06 18:31:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Policja ma broń ostrą od 20 lat co najmniej.
    > Ile razy Cię w związku z tym postrzelili? :P

    Na co tu czekać ?!

  • 24. Data: 2012-12-06 18:39:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Sugerujesz, że będą każdego kontrolowanego kierowcę pieścić prądem?

    Każdego, którego będą chcieli sobie podporządkować.

  • 25. Data: 2012-12-06 18:41:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > Świat się rozwija, bandytyzm także. ...