  • 1. Data: 2011-08-10 12:49:35
    Temat: LG LE5300 42'
    Od: " " <r...@g...pl>

    Witam,

    mam problem z tytułowym modelem TV. Otóż po podpięciu USB niestety nie
    odtwarza mi on żadnego pliku video (próbowałem z różnymi formatami) natomiast
    nie ma tego problemu, np. z muzyką.
    Czy ktoś miał taki problem lub wie jak można go rozwiązać?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2011-08-16 11:05:21
    Temat: Re: LG LE5300 42'
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 14:49, r...@g...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > mam problem z tytułowym modelem TV. Otóż po podpięciu USB niestety nie
    > odtwarza mi on żadnego pliku video (próbowałem z różnymi formatami)

    jakimi ?

    takimi jak powinien odtwarzać ?

  • 3. Data: 2011-08-17 06:53:43

    Tak, sprawdzałem formaty podane przez LG jako obsługiwane. Formatowałem już
    usb na inny format plików (i tak bez sensu skoro usb wykrywa i muzykę
    odtwarza). Skończyły mi się pomysły a na infolinii LG też mi nie pomogli... Do
    serwisu pewnie będę musiał go oddać a nie jestem chętny bo mi wsiąknie pewnie
    na dłuższy czas