  • 1. Data: 2002-04-06 15:22:34
    Temat: Jak dodać stronę do Altavisty?
    Od: "Robert S." <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Od jakiegoś czasu nie mogę uporać się z dodaniem strony do Altavisty.
    Postępując zgodnie z instrukcjami na stronie www, zawsze trafiam na opłacenie
    tej usługi i w konsekwencji rezygnuję.
    W pozostałych przeglądarkach (może z wyjątkiem gogle) ta czynność jest
    banalnie prosta, a tu mam problemy.

  • 2. Data: 2002-04-09 18:55:02
    Temat: Re: Jak dodaćstronę do Altavisty?
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

> [...]
    opłacenie
    > tej usługi i w konsekwencji rezygnuję.
    > W pozostałych przeglądarkach (może z wyjątkiem gogle) ta czynność jest

    <> www.altavista.com
    <> Submit a site (http://www.altavista.com/addurl)
    <> Basic submit (http://addurl.altavista.com/sites/addurl/newurl).
    <> Tekst z Submission Code przepisz do "Enter Submission Code"
    <> Wpisz adres strony do "URL to Add or Remove"
    <> Do "Your e-mail address" wpisz jakiś adres :)
    <> Tada :)

    Pozdruffki,
    Merlin

  • 3. Data: 2002-04-12 14:00:15
    Od: "Robert S." <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Merlin <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > <> Wpisz adres strony do "URL to Add or Remove"
    > <> Do "Your e-mail address" wpisz jakiś adres :)

    .Ale mi wstyd... to takie proste..:-) Dzięki.