  • 1. Data: 2002-04-06 00:57:20
    Temat: SDI
    Od: bug <b...@N...skrzynka.pl>

    Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
    usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
    plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
    za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
    cinie jest, czy co?

    Best regards/Pozdrowienia,

    Blazej [bug]
    --
    #include <iostream>//GG1093730 +48608093718
    int main() { int cast (1);/*ICQ:147041942*/

  • 2. Data: 2002-04-06 15:22:01
    Temat: Re: SDI
    Od: "Bartosz Płotkowiak" <b...@m...pl>

    Użytkownik "bug" <b...@N...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
    > usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
    > plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
    > za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
    > cinie jest, czy co?

    Jesli nie obnizyli ceny to zawsze byly 2 mozliwosci - 800zl netto kosztowala
    opcja niezobowiazujaca tzn. zakladaja sdi ale mozesz sie wycofac kiedy
    chcesz i taka za 500zl netto - jestes zwiazany umowa na 2lata i zerwanie jej
    przed tym okresem konczy sie kara wynoszaca 3xabonament. Po uplywie 2 lat
    mozesz bez zadnych dodatkowych oplat przedluzyc umowe na czas nieokreslony.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-06 15:22:11
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
    > usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
    > plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
    > za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
    > cinie jest, czy co?
    o 350 zł nie słyszalem ale mozna takze sobie załozyc za 500 zł +vat z tym
    ze podpisujesz umowe na dwa lata, zreszta wszytko jest w cenniku tpsa

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 4. Data: 2002-04-06 15:22:27
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@n...rangers.eu.org>

    Date: Sat, 6 Apr 2002 00:57:20 +0000 (UTC)
    From: bug <b...@n...skrzynka.pl>
    > Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
    > usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
    > plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
    > za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
    > cinie jest, czy co?

    Najniższa opłata to było 500+VAT, jeśli podpisałeś umowę na 2 lata.
    Może wziął na raty?

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 5. Data: 2002-04-07 06:07:46
    Od: bug <b...@N...skrzynka.pl>

    ,---. /(/( Sat, 6 Apr 2002 15:22:27 +0000 (UTC),
    '--. \.--' . .\ wewiórka znana też jako Dominik Mierzejewski,
    `-; < / wprowadza w życie plan podbicia świata
    `v-.J-.J przy pomocy puszki mielonki konserwowej:

    Dzięki wszystkim bardzo za odpowiedzi!

    A można brać to na raty?

    Best regards/Pozdrowienia,

    Blazej [bug]
    --
    ,- .gp. .gp. -.
    , db :$ .d$$P' `T$$b. $; db ,

  • 6. Data: 2002-04-07 06:08:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 6 Apr 2002 15:22:11 +0000 (UTC), "WujkO"
    <w...@i...pl> napisałbył:

    > o 350 zł nie słyszalem ale mozna takze sobie załozyc za 500 zł +vat z tym
    >ze podpisujesz umowe na dwa lata, zreszta wszytko jest w cenniku tpsa

    taaa... A w Zabrzu powiedzieli, że mają SDI w dupie i że nie ma na to
    szans... To jest dopiero firma... Człowiek kasę daje, a im źle...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-04-07 06:08:27
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Najniższa opłata to było 500+VAT, jeśli podpisałeś umowę na 2 lata.
    > Może wziął na raty?
    Właśnie. Coś tak pamiętam, że wtedy pierwsza rata to 350 zł...

  • 8. Data: 2002-04-07 11:56:27
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > A można brać to na raty?

    mozna , ja niedawno wziołem na raty i na czas 2 lat tal wiec wyszło mi 500
    zł +vat = 535zł
    TPsa rozkłada to na 4 nieoprocentowane ratyt takze wychodzi w moim przypadku
    535/4 na miesiac bo spłacasz to co miesiac

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 9. Data: 2002-04-07 14:44:20
    Od: Maciej Korzen <eaquer@no_spam.atj.pl>

    bug <b...@N...skrzynka.pl> wrote:
    > Mam pytanie, jaki jest koszt aktywacji tej
    > usługi, na stronach tpsa piszą, że 800PLN
    > plus VAT, natomiast kumpel zakładał sobie
    > za 350PLN + VAT -- promocja jakaś w Szcze-
    > cinie jest, czy co?

    Zdaje się, że założenie na okres próbny (12 miesięcy) jest tańsze. Jeżeli
    zdecydujesz się po 12 miesiącach na dlasze korzystanie, to musisz dopłacić
    do pełnej kwoty. Wszystko jest na stronie TP S.A.

    --
    Maciej Korzeń <e...@a...pl> [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]
    PGP key fingerprint: 830F AFE6 1D35 258A B7CC F081 AB32 F846 D63F 9D5A

  • 10. Data: 2002-04-07 17:14:14
    Od: bug <b...@N...skrzynka.pl>

    ,---. /(/( Sun, 7 Apr 2002 14:44:20 +0000 (UTC),
    '--. \.--' . .\ wewiórka znana też jako Maciej Korzen,
> [...]

    >zdecydujesz się po 12 miesiącach na dlasze korzystanie, to musisz dopłacić
    >do pełnej kwoty. Wszystko jest na stronie TP S.A.

    Dzięki, przetrzepię ją (stronę:) raz jeszcze. :)

    Best regards/Pozdrowienia,

    Blazej [bug]
    --