  • 1. Data: 2009-05-22 07:27:17
    Temat: Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam laptopa IBM T61 bez modulu bluetooth. Jaki modul moge dolozyc do
    wewnetrznego slotu ? Niech ktos potwierdzi lub zaprzeczy : czy to ma byc
    BDC-2 o symbolu 39T0497 ? Bo przewalilem juz pelno stron i tylko to mi
    wychodzi.
    I gdzie takie cos u nas kupic ?

    Fantom

    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.d
    o?subcategoryind=0&familyind=370153&brandind=10&docc
    ategoryind=0&modelind=382804&doctypeind=2&validate=t
    rue&partnumberind=0&sitestyle=lenovo&template=%2Fpro
    ductpage%2Flandingpages%2FproductPageLandingPage.vm&
    operatingsystemind=49979&machineind=376170

  • 2. Data: 2009-05-22 10:23:44
    Temat: Re: Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote in message
> [...]
    > wewnetrznego slotu ? Niech ktos potwierdzi lub zaprzeczy : czy to ma byc
    > BDC-2 o symbolu 39T0497 ? Bo przewalilem juz pelno stron i tylko to mi

    http://cgi.ebay.co.uk/IBM-Thinkpad-Bluetooth-Z60-Z61
    -T60-T61-R60-R61-X60-X61_W0QQitemZ350137856873QQcmdZ
    ViewItem

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2009-05-22 10:43:32
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > http://cgi.ebay.co.uk/IBM-Thinkpad-Bluetooth-Z60-Z61
    -T60-T61-R60-R61-X60-X61_W0QQitemZ350137856873QQcmdZ
    ViewItem

    Pyatnie ile bedzie kosztowala przesylka - wiecej niz to warte.

    Fantom

  • 4. Data: 2009-05-22 10:52:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    -T60-T61-R60-R61-X60-X61_W0QQitemZ350137856873QQcmdZ
    ViewItem

    > Pyatnie ile bedzie kosztowala przesylka - wiecej niz to warte.

    Do Polski ?6.99

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-05-22 11:04:35
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    -T60-T61-R60-R61-X60-X61_W0QQitemZ350137856873QQcmdZ
    ViewItem

    > Do Polski ?6.99

    Powaznie ? A ja ostatnio za kartonik do Neimeic zaplacilem 40 zl.
    No i ciagle pozostaje pytanie czy ten modul jest ok do tego laptopa.

    Fantom

  • 6. Data: 2009-05-22 11:24:43
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Do Polski ?6.99

    No tak - Funtow. Czyli 35 zl

    Fantom

  • 7. Data: 2009-05-24 16:51:47
    Od: a...@p...pl

    BT na kluczyku USB w wersji nano (ledwo co wystaje ze zlacza).

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-05-25 07:42:17
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > BT na kluczyku USB w wersji nano (ledwo co wystaje ze zlacza).

    Wlasnie wolalbym tego uniknac

    Fantom

  • 9. Data: 2009-05-28 19:16:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Fantom pisze:

    > Wlasnie wolalbym tego uniknac
    >
    > Fantom

    Do jakiego IBM'a potrzebujesz bluetooth?

  • 10. Data: 2009-05-28 19:31:16
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    ductpage%2Flandingpages%2FproductPageLandingPage.vm&
    operatingsystemind=49979&machineind=376170

    No i pytanie nieaktualne. Tak to jest jak czlowiek chce byc teoretykiem
    zamaist praktykiem :) Wszedzie info o laptopie mowi jasno - modulu BT brak.
    A ja dopiero terz sobie dla picu wcisnalem Fn + F5 i .... BT sie wlaczylo i
    instalka driverow poszla. A ja tyle kombinowalem jak to zrobic aby dolozyc
    modul :) Jednak nawet dokaldny symbol laptopa nie zawsze powie prawde co w
    nim siedzi.
    Teraz tylko pozostal mi problem RAMu - ile moge dolozyc aby byl widoczny.
    Chyba wsadze 2 GB bo nei wiem czy 4 GB bedzie widzial i dziala z Vista.