  • 1. Data: 2009-05-21 13:51:32
    Temat: Monitor LCD - odzwierciedlenie barw
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam monitora LCD, który będzie miał bardzo dobre odzwierciedlenie
    barw i jak największą ich ilość możliwą do uzyskania. Czas reakcji jest
    najmniej istotnym parametrem - 200ms też będzie OK. To będzie monitor
    dla grafika. Wielkość monitora to 19" bądź więcej. Na EIZO mnie nie
    stać, więc prosiłbym o tańsze propozycje.

  • 2. Data: 2009-05-21 13:54:49
    Temat: Re: Monitor LCD - odzwierciedlenie barw
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > grafika. Wielkość monitora to 19" bądź więcej. Na EIZO mnie nie stać, więc

    nie stać cie na eizo?
    http://www.allegro.pl/item636866041.html

  • 3. Data: 2009-05-21 14:15:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 21 May 2009 15:51:32 +0200, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> [...]
    >dla grafika. Wielkość monitora to 19" bądź więcej. Na EIZO mnie nie
    >stać, więc prosiłbym o tańsze propozycje.
    Popytaj się tu:
    pl.rec.foto.cyfrowa
    pl.comp.dtp

    Siedzą tu właśnie tacy, dla których wymienione przez ciebie cechy są
    istotne.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2009-05-21 15:02:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message

    > Popytaj się tu:
    > pl.rec.foto.cyfrowa
    > pl.comp.dtp
    >
    > Siedzą tu właśnie tacy, dla których wymienione przez ciebie cechy są
    > istotne.

    Odpowiedz moge dac nawet tutaj - jesli nie stac kolegi na dobry monitor z
    matryca IPS albo przynajmniej PVA/MVA, niech poszuka uzywanego LCD bo
    inaczej wyrzuci tysiac zlotych na cos, co w ogole nie nadaje sie do takich
    zastosowan.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-05-21 15:07:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message

    > Odpowiedz moge dac nawet tutaj - jesli nie stac kolegi na dobry monitor z
    > matryca IPS albo przynajmniej PVA/MVA, niech poszuka uzywanego LCD bo

    ** uzywanego CRT

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-05-21 16:47:48
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

> [...]
    > grafika. Wielkość monitora to 19" bądź więcej. Na EIZO mnie nie stać, więc

    znaczy sie na pewno nie 200ms, bo to prawie cwierc sekundy opoznienia, wiec
    na takim corelu byc ocipial :)
    25ms... to i tak duzo a powinno Ci wystarczyc, z dluzszym czasem reakcji
    ciezko bedzie Ci nawet znalezc.

    --
    doom3