  • 11. Data: 2012-05-23 17:39:29
    Temat: Re: Jak działa prędkościomerz? ;-)
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Odepnij czujniki ABS i zobacz ile Ci pokarze, u mnie prędkościomierz
    > stoi...

    a dlaczego uwazasz ze nalezy mu sie jakas kara ?

  • 12. Data: 2012-05-23 19:30:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-23 17:39, marcin pisze:

    > a dlaczego uwazasz ze nalezy mu sie jakas kara ?

    Wybacz, należy mi się stanie w kącie tak jak temu prędkościomierzowi ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-05-24 11:19:23
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 May 2012 21:45:31 +0200,
    bratPit <k...@o...pl> screamed:

    > nieprawda ;p bo z czujnika koła...
    >
    > obaj mamy rację, a ten kto dopisze że z impulsatora w moście też będzie miał
    > rację ;-)

    U mnie ostatnio przy biegach parzystych prędkościomierz wariuje i
    pokazuje np. 100 km/h gdy stoję. (to be fixed)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:18:52 user up 13178 days, 23:13, 1 user, load average: 0.36, 0.10, 0.93 ]

    An atheist is a man with no invisible means of support.

  • 14. Data: 2012-05-24 18:10:09
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    w starszych: Wskazówka jest na sprężynie. Koła napędzają sprzęgło
    hydrokinetyczne. Sprzęgło napędza wskazówkę.

    W nowszych autach: sygnał radarowy z odległości od nadajnika Via-Tool.

  • 15. Data: 2012-05-24 18:25:01
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    >Via-Tool.

    a co to za narzedzie ?

  • 16. Data: 2012-05-26 06:04:22
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-24 18:10, Mirek pisze:
    > w starszych: Wskazówka jest na sprężynie. Koła napędzają sprzęgło
    > hydrokinetyczne. Sprzęgło napędza wskazówkę.

    To zart?

    MarcinJM gg: 978510

  • 17. Data: 2012-05-29 12:05:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-05-23 16:38, Lewis pisze:

    > Odepnij czujniki ABS i zobacz ile Ci pokarze, u mnie prędkościomierz
    > stoi...

    Odpiąłem. Prędkościomierz działa.