  • 1. Data: 2010-08-23 21:35:56
    Temat: Jak jechac: Lodz->Strzelin
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam,

    w nastepny weekend czeka mnie wycieczka do Strzelina (woj.
    dolnoslaskie).
    Moze ktos polecic najsensowniejsza trase? Targeo.pl zaproponowalo
    trase przez Lask, Sieradz, Namyslow i Brzeg - w sumie ~230km i
    ~4.5godz jazdy.
    Ma to sens? Czy tez warto pojechac inna trasa? Po drodze nie planujemy
    nic zwiedzac, chcemy jak najszybciej i jak najbezpieczniej dotrzec do
    celu. Zalezy mi bardziej na czasie i bezpieczenstwie niz na
    odleglosci, wiec jestem w stanie nadlozyc pare km i pojechac dluzsza
    ale lepsza (szybsza) trasa niz krotsza ale bardziej dziurawa.

    Z gory dzieki za porady

    PS jakby ktorys z grupowiczow mogl polecic jakis sensowny nocleg
    (pokoj z lazienka) w przystepnej cenie, w Strzelinie lub okolicach
    (pomiedzy Strzelinem i Wroclawiem gdyz planujemy tez wycieczke na pare
    godzin do Wrocka), to bede wdzieczny :)

  • 2. Data: 2010-08-24 08:35:36
    Temat: Re: Jak jechac: Lodz->Strzelin
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 23 Sie, 21:35, badzio <b...@g...com> wrote:

> [...]

    > PS jakby ktorys z grupowiczow mogl polecic jakis sensowny nocleg
    > (pokoj z lazienka) w przystepnej cenie, w Strzelinie

    Witaj

    IMO trasa rozsądna - omijasz Wrocław - z Brzegu masz prostą droga do
    Strzelina.
    Nocleg sugeruje w Hotelu Maria - pokoje i jedzenie OK - sądzę, że
    lepszego w Strzelinie nie znajdziesz.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-08-25 23:01:57
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Sie, 08:35, czupakabra <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Strzelina.
    > Nocleg sugeruje w Hotelu Maria - pokoje i jedzenie OK - sądzę, że

    Dzieki za info :)
    A jescze z innej beczki, tak OT. Ktora z sieci ma najlepszy zasieg w
    strzelinie? Chodzi o mobilny internet.

  • 4. Data: 2010-08-26 14:46:28
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    http://mapa.btsearch.pl/