  • 1. Data: 2010-08-23 21:10:41
    Temat: Najtańsze < 6.5 sek - jakie auto?
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Witam

    Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o używanych.

  • 2. Data: 2010-08-23 21:52:22
    Temat: Re: Najtańsze < 6.5 sek - jakie auto?
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o
    > używanych.

    http://allegro.pl/item1192899924_toyota_supra_mk3_ta
    rga_3_0_turbo_7m_gte_278km.html

    Bez problemu zejdzie nawet poniżej 6s, pod warunkiem, że sprawne turbo...

  • 3. Data: 2010-08-23 21:59:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    syntax error wrote:

> [...]
    rga_3_0_turbo_7m_g
    > te_278km.html
    >
    > Bez problemu zejdzie nawet poniżej 6s, pod warunkiem, że sprawne

    Ciekawe co z tym jest nie tak skoro go sprzedają za 10k zaraz po
    tuningu za te 10k ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-08-23 22:05:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-23 21:59, Massai pisze:

    rga_3_0_turbo_7m_g

    > Ciekawe co z tym jest nie tak skoro go sprzedają za 10k zaraz po
    > tuningu za te 10k ;-)

    nurek?

  • 5. Data: 2010-08-23 22:36:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Paweł

    > Witam
    >
    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o
    > używanych.

    Coś z 1.8T (wedle gustu i budżetu) i podłubać. Jak ma byc 6,5 s to raczej
    quattro.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-23 22:50:06
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 23.08.2010 syntax error <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał/a:

    > http://allegro.pl/item1192899924_toyota_supra_mk3_ta
    rga_3_0_turbo_7m_gte_278km.html

    > Bez problemu zejdzie nawet poniżej 6s, pod warunkiem, że sprawne turbo...

    Kwestia jeszcze ile razy zejdzie ponizej tych 6s :)

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 7. Data: 2010-08-23 22:54:59
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Ciekawe co z tym jest nie tak skoro go sprzedają za 10k zaraz po
    > tuningu za te 10k ;-)

    Komplety złom. ;-)
    Powiedzmy sobie szczerze, każde 6 sekundowe auto było katowane... Tych
    samochodów nie kupuje się do jeżdzenia tak jak ja do pracy na odcinku
    10km...

    --
    Got VTi?

  • 8. Data: 2010-08-24 00:10:28
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o używanych.

    Nie łapie sie na 6.5 bo ma 7.2 ale za to trudno o tańsze
    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

  • 9. Data: 2010-08-24 07:22:14
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Powiedzmy sobie szczerze, każde 6 sekundowe auto było katowane...

    Nie kazde. Forestera 2.5XT duzo latwiej kupic nieupalanego, niz
    jakiekolwiek a'la sportowe.
    --
    Olleo

  • 10. Data: 2010-08-24 09:14:08
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Paweł wrote:
    > Witam
    >
    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o
    > używanych.

    Focus ST i zmienic oprogramowanie :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka