  • 1. Data: 2010-05-17 15:45:01
    Temat: [Jak jechać] Toruń - Szklarska Poręba
    Od: "Zoltodziob" <p...@o...pl>

    Witam

    Dotychczas jeździłem taką trasą

    DK15 [Strzelno-Gniezno]
    DW434 [Łubowo-Kostrzyń-Kórnik-Śrem-Rawicz]
    DK36 [Ścinawa-Lubin]
    DK3 [Legnica]
    DW364 [Złotoryja]
    DW328 [Świerzawa]
    DW365 [Jelenia Góra]
    DK3 [Szklarska Poręba]

    Razem - 396 km

    Trasa może i przekombinowana ale jechałem nią 3 razy (ostatnio 5 lat temu) i
    było to rozwiązanie idealne. Trasa chyba najkrótsza z możliwych no i mały
    ruch (o ile nie było akurat żniw :-) ). No i Złotoryja-Jelenia niezłe
    widoczki dla "szczura nizinnego".
    Wiem, że na DW434, która to stanowi istotnią część trasy (118km) są
    prowadzone prace związane z budową S5 Gniezno-A2.
    Czy utrudnienia są na tyle duże (objazdy, wahadła, ograniczenia), że nie
    warto pchaż się tamtędy?
    A może ktoś przetestował w ostatnim czasie inną, lepszą trasę?
    Może obwodnica Poznania A2 a potem DK5?
    A może DK25 z Inowrocławia do samego Wrocławia prawie (po drodze kawałek
    S8)? Jak przejazd DK8 przez Wrocław?

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    Jazda "rodzinna" z 3 letnim dzieckiem.
    Wyjazd 30 maja (niedziela).
    Skoda Fabia 1.4 16V

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-05-17 15:53:05
    Temat: Re: [Jak jechać] Toruń - Szklarska Poręba
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zoltodziob" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Dotychczas jeździłem taką trasą
    >
    > DK15 [Strzelno-Gniezno]
    > DW434 [Łubowo-Kostrzyń-Kórnik-Śrem-Rawicz]

    A dlaczego nie Gniezno-Września-Środa-Śrem?
    Zwłaszcza teraz warto, bo na odcinku Łubowo-Kostrzyn jest budowa S5, więc
    droga poryta, dużo ograniczeń prędkości i małych objazdów.

    Ewentualnie jeśli lubisz gminne drogi Gniezno-Czerniejewo-Nekla-Środa-Śrem

    > Czy utrudnienia są na tyle duże (objazdy, wahadła, ograniczenia), że nie
    > warto pchaż się tamtędy?

    Tak, właśnie to napisałem powyżej. ;-)

    > A może ktoś przetestował w ostatnim czasie inną, lepszą trasę?
    > Może obwodnica Poznania A2 a potem DK5?
    > A może DK25 z Inowrocławia do samego Wrocławia prawie (po drodze kawałek
    > S8)? Jak przejazd DK8 przez Wrocław?

    Apaga satanas.

  • 3. Data: 2010-05-18 02:42:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zoltodziob" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wyjazd 30 maja (niedziela).

    Spytaj sie za tydzien. Fala powodziowa idzie na Odre.

    I na wisle tez.

    J.