  • 1. Data: 2010-05-17 14:03:25
    Temat: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Nie wiem czy bylo, chyba nie.
    http://trafficmeasuring.com/zachowania.html
    Drugi "filmik" niezle widac jak trafiaja sie "swojaki".

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2010-05-17 14:11:11
    Temat: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-17 14:03, DoQ pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy bylo, chyba nie.
    > http://trafficmeasuring.com/zachowania.html
    > Drugi "filmik" niezle widac jak trafiaja sie "swojaki".

    Tak samo zachowują się kierowcy z firmy Schenker na przejeździe
    kolejowym na ulicy Krzemienieckiej we Wrocławiu.

    charwel

  • 3. Data: 2010-05-17 14:20:22
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy bylo, chyba nie.
    > http://trafficmeasuring.com/zachowania.html
    > Drugi "filmik" niezle widac jak trafiaja sie "swojaki".

    Mam nadzieję że przesłali gdzie trzeba bez cenzurowania numerów.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-05-17 14:25:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    > Nie wiem czy bylo, chyba nie.
    > http://trafficmeasuring.com/zachowania.html
    > Drugi "filmik" niezle widac jak trafiaja sie "swojaki".

    To jest naturalna reakcja człowieka na "zasady"
    w warunkach bezkarności za ich łamanie...
    Jestem pewny że gdyby przy tym przejeździe stał
    radiowóz to nikt by obok szlabanu nie jechał :-)

    Czyja jest ta kamera?

  • 5. Data: 2010-05-17 14:26:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grejon pisze:
    > Mam nadzieję że przesłali gdzie trzeba bez cenzurowania numerów.

    Dokładnie, totalna głupota i brak szacunku do wszelkich zasad.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-05-17 14:31:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pszemol pisze:
    > To jest naturalna reakcja człowieka na "zasady"
    > w warunkach bezkarności za ich łamanie...

    Za takie coś od razu powinno zabierać się uprawnienia do kierowania
    wszelkimi pojazdami. To chyba skutecznie zmniejszyło by skalę tego
    głupiego procederu.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-05-17 14:43:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jedziecie po nich (slusznie) ale znam jeden przejazd w warszawie, gdzie
    notorycznie psuja sie rogatki i mozesz tak czlowieku stac i kwadrans.
    tam tez sa pol zapory i tez je objezdzalem....tyle ze ja sie pofatygowalem
    po 5 minutach stania wylezc z samochodu obejrzec co na torach sie dzieje i
    dopiero potem objechac.

  • 8. Data: 2010-05-17 15:03:07
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-17 14:03, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy bylo, chyba nie.
    > http://trafficmeasuring.com/zachowania.html
    > Drugi "filmik" niezle widac jak trafiaja sie "swojaki".

    No w takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak wydluzyc szlaban

    gregor

  • 9. Data: 2010-05-17 15:16:13
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 17 Maj, 14:43, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > po 5 minutach stania wylezc z samochodu obejrzec co na torach sie dzieje i

    widzisz, ty przynajmniej masz mózg. Ale w takiej warszawce (bez obrazy
    stary oczywiście) wszystkim tak się spieszy, że to jest normalnie
    dżungla. Najgorsze jest to, że ten syf z warszawki wylewa się na całą
    Polskę. Niedawno w tarnowskich górach bodajże miałem niewątpliwą
    przyjemność zatrzymać prawie siłą pewnego gościa (wawa -
    przedstawiciel handlowy) na skrzyżowaniu, po tym jak go dogoniłem.
    Wcześniej zaczął mnie wyprzedzać na torach i akurat pech chciał, że w
    momencie wyprzedzania szlabany zaczęły się opuszczać i gość w panice
    zepchnął mnie (lusterko poszło się ... ) na same tory (wcześniej się
    jechało po takich blokach). No i tak zostałem, myślałem, że się zleję.
    Paka była zapakowana, do tego honda nisko zawieszona. Nie wiem jakim
    cudem wyjechałem, ale byłem z siebie dumny że go dopadłem i nie musiał
    robić obdukcji tylko tłumaczyć się policji.

    Wybacz, że tak nadskakuję na warszawkę, ale jak widzę takie zachowania
    to od razu mi się to przypomina.

  • 10. Data: 2010-05-17 15:20:58
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Za takie coś od razu powinno zabierać się uprawnienia do kierowania
    > wszelkimi pojazdami. To chyba skutecznie zmniejszyło by skalę tego
    > głupiego procederu.

    a za takie teksty to powinno sie zabioerac klawiature i dostep do Internetu.
    Skonczylyby sie takie glupie komentarze.

    Kara musi byc nieunikniona, proporcjonalna do wykroczenia.

    Karanie od wielkiego dzwonu kogos bo akurat popelnil wykroczenie jest bledne
    bo:

    1. daje poczucie niesprawiedliwosci

    2. nie spelnia swojego zadania jakim jest kara.

    Icek