  • 1. Data: 2010-05-17 10:01:26
    Temat: Wyciek z nagrzewnicy
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    spotkaliście się z takim przypadkiem żeby nie było śladu wycieku na
    obudowie nagrzewnicy (tzn elemencie plastikowym w który jest wsunięta) a
    jednak wyciek miał miejsce? Po zdemontowaniu sucho, tłumacze sobie, że
    szybko odparowało. Nalałem wody postawiłem nic nie ubyło, ale być może
    potrzebne jest większe ciśnienie? Ma ktoś jakieś pomysły?

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-05-17 13:29:53
    Temat: Re: Wyciek z nagrzewnicy
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-17 10:01, krzysiek82 wrote:
> [...]
    > obudowie nagrzewnicy (tzn elemencie plastikowym w który jest wsunięta) a
    > jednak wyciek miał miejsce? Po zdemontowaniu sucho, tłumacze sobie, że
    Szukasz tam, gdzie nie trzeba.

    >Ma ktoś jakieś pomysły?

    Ja mam, zawiezc auto do niemieckiego serwisu.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-17 14:02:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Ja mam, zawiezc auto do niemieckiego serwisu.
    > Pozdrawiam

    Pije mleko ale jakoś nie jestem wielki a tylko wysoki. Moja wypowiedz
    tyle wnosi do tematu co twoja. Ma to sens? NIE to po co wypisujesz głuoty?

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-17 15:37:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:

    > Pije mleko ale jakoś nie jestem wielki a tylko wysoki. Moja wypowiedz
    > tyle wnosi do tematu co twoja. Ma to sens? NIE to po co wypisujesz głuoty?

    Znów Ci napiszę, że nie powinieneś się dziwić takim odpowiedziom, bo one
    odnoszą się do twojego wizerunku jaki tworzysz na grupie.
    Mimo wszystko odpowiem też w temacie - jak lejesz do testu _wodę_, to
    się nie dziw, że nie ma śladów wycieku. Płyn chłodzący z reguły zostawia
    ślady po odparowaniu. Śladów wody, po prostu możesz nie widzieć.
    Tak, wiem, płyn jest droższy niż woda i szkoda go lać do momentu
    usunięcia usterki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-05-18 11:41:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Znów Ci napiszę, że nie powinieneś się dziwić takim odpowiedziom, bo one
    > odnoszą się do twojego wizerunku jaki tworzysz na grupie.

    Jak niektórzy debile nie rozumieją, że zachowują się jak debile to co
    mam zrobić?

    > Mimo wszystko odpowiem też w temacie - jak lejesz do testu _wodę_, to
    > się nie dziw, że nie ma śladów wycieku.

    wodę leje do testów ale już wtedy gdy nagrzewnica jest wyciągnięta z
    auta :)_

    > Tak, wiem, płyn jest droższy niż woda i szkoda go lać do momentu
    > usunięcia usterki.

    Nie liczę się z kosztami jeśli chodzi o eksploatacje samochodu płyn
    zawsze jest żadnej wody nie wlewam. Po prostu nie mogę zlokalizować
    wycieku, zaczęło się od wymiany termostatu na nowy. W jego okolicy nie
    cieknie, chłodnica także wygląda ok (chociaż i tak pewnie
    profilaktycznie ją wymienię) Auto będzie teraz przeznaczone na sprzedaż
    więc musi być w pełni sprawne bez wad ukrytych.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-05-18 12:19:18
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-18 11:41, krzysiek82 wrote:

    > Jak niektórzy debile nie rozumieją, że zachowują się jak debile to co
    > mam zrobić?

    Poporsic Niemcow, aby utemperowali glupich "polaczkow"

> [...]
    > profilaktycznie ją wymienię) Auto będzie teraz przeznaczone na sprzedaż
    > więc musi być w pełni sprawne bez wad ukrytych.

    Nie masz pojęcia co sie dzieje z twoim samochodem i wykonujesz bzdurne
    ruchy, wymieniajac co popadnie, bo przeciez jestes lepszy niz wiekszosc
    "polaczkow" mechanikow. Mysle, ze nie jeden grupowicz napisalby ci
    konkretna rade, ale sam sobie zapracowales na takie traktowanie.
    Zreszta wspolczuje nabywcy twojego samochodu, rozkrecanego wielokrotnie
    przez "mechanika, fachowca" ktory nauczyl sie uzywac srubokretu i kilku
    innych narzedzi.

  • 7. Data: 2010-05-18 12:41:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Mysle, ze nie jeden grupowicz napisalby ci
    > konkretna rade, ale sam sobie zapracowales na takie traktowanie.

    bredzisz chłopie, wszystko co normalne w tym kraju jest traktowane jako
    odmienność. W tym zasranym życiu trzeba mieć jakieś zasady niestety
    niektórzy nie potrafią tego pojąć.

    Zreszta
    > wspolczuje nabywcy twojego samochodu, rozkrecanego wielokrotnie przez
    > "mechanika, fachowca" ktory nauczyl sie uzywac srubokretu i kilku innych
    > narzedzi.

    bredzisz bredzisz i jeszcze raz bredzisz. Jeśli po przejrzeniu
    wszystkiego nie widać wycieków to na co byś stawiał? Obstawiłem
    nagrzewnicę. Poszukaj mi mechanika który to stwierdzi i naprawi bez
    zniszczenia przy okazji kilku innych elementów przy użyciu zawsze tylko
    i wyłącznie nowych oryginalnych części takiego któremu nie trzeba
    patrzeć na ręce żeby czegoś nie spartolił. Obudź się, to że się dajesz
    robić w konia przez każdego i wszędzie nie oznacza, że inni będą robić
    tak samo. Zycie mnie nauczyło, że w takich sprawach mogę ufać tylko
    sobie, myślisz ze tak przyjemnie się siedzi i wykręca nagrzewnicę? Nie
    robie przecież tego od tak bo mi się podoba po prostu nie widziałem
    innego wyjścia. Nawet w ASO nie wymienia uszczelek przy nagrzewnicy,
    skąd wiem? Bo chciałem takowe kupić to zrobili wielkie oczy po co to
    wymieniam zapytali. Jak to po co? Bo są wygniecione po to żeby nie
    ciekło w moim aucie a także po to żeby następny właściciel nie miał z
    tym elementem problemu.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-05-18 14:36:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:

    > bredzisz bredzisz i jeszcze raz bredzisz. Jeśli po przejrzeniu
    > wszystkiego nie widać wycieków to na co byś stawiał? Obstawiłem
    > nagrzewnicę.

    Jeśli cieknie w okolicy nagrzewnicy (a zawór jest?), to MUSI być kałuża
    płynu we wnętrzu pojazdu, zwykle pod nogami kierowcy lub pasażera.
    Jest sucho czy mokro?

    Poza tym piszesz, że badasz jej szczelność po wyjęciu z układu.
    Pod jakim ciśnieniem?

  • 9. Data: 2010-05-18 14:56:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Jeśli cieknie w okolicy nagrzewnicy (a zawór jest?), to MUSI być kałuża
    > płynu we wnętrzu pojazdu, zwykle pod nogami kierowcy lub pasażera.
    > Jest sucho czy mokro?

    jest sucho, w obudowie nagrzewnicy także sucho, ale wycieki nie są
    jakieś ogromne na 300km ubędzie z max do minimum płynu ze zbiorniczka,
    wiec pomyślałem sobie, że może po prostu to co wycieka od razu odparowuje.

    > Poza tym piszesz, że badasz jej szczelność po wyjęciu z układu.
    > Pod jakim ciśnieniem?

    no właśnie wlewam i oglądam z każdej strony, kompresor akurat
    podziękował za współpracę. Najlepiej by było zatkać z jednej strony z
    drugiej kompresor i do wody ale niestety nie mam takiej możliwości.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-05-18 21:19:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2010 14:56:09 +0200, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    >jest sucho, w obudowie nagrzewnicy także sucho, ale wycieki nie są
    >jakieś ogromne na 300km ubędzie z max do minimum płynu ze zbiorniczka,
    >wiec pomyślałem sobie, że może po prostu to co wycieka od razu odparowuje.

    A jesteś pewien że to wyciek z nagrzewnicy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280