  • 1. Data: 2010-01-03 19:59:30
    Temat: Jak jest z matrycą i żywotnością Acera Aspire 7736ZG?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Dobry wieczór,

    czytałem opinie ze sklepów i mam wrażenie, że piszą na nich niezbyt
    wiarygodni ludzie. Zainteresowałem się tym modelem ze względu na dobre
    parametry jak na moją kieszeń i nie wiem czy nie znalazłoby się coś
    podobnego, ale lepszego patrząc na np.: jakość matrycy, żywotność
    płyty głównej i funkcjonalność.

    Załączam pozdrowienia.