  • 1. Data: 2010-01-03 20:31:29
    Temat: Jaka płyta główna pod Win7 i O/C?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Chciałbym zmodyfikować 2 pecety tak, aby możliwa była instalacja Win7
    Pro 64-bit. Zależy mi na podkręceniu posiadanych, nie najnowszych już
    procesorów C2D E6320 (Conroe, stepping B2), dlatego szukam niedrogich
    ale przyzwoitych płyt głównych, które mi to umożliwią (myślę, że płyta
    powinna zamykać się w 200 zł). Zadowoli mnie aby poszły na FSB 400MHz.
    Co możecie polecić (może ktoś ma jakieś doświadczenia)?

    Pzdr, OMSON