  • 1. Data: 2014-04-27 13:25:51
    Temat: RSU, ONU, RAIU, RISLU? - powiat wielicki, gmina
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Jest sobie taki obiekt, host:
    http://goo.gl/maps/vAwDm
    http://goo.gl/maps/Y1JYh
    miejscowość Trąbki, gmina Biskupice, powiat wielicki k. Krakowa.
    Czy jest jakiś wykaz na podstawie którego można jednoznacznie ustalić co to
    za obiekt tp-orange-owski jest. Jakieś dane techniczne jego?
    Do niego są podłączone miejscowe telefony.
    W pobliżu obiektu (80metrów) znajduje się budka telefoniczna 12 802-59-89
    Zapewne ona też do tego "domku" jest podłączona.

  • 2. Data: 2014-04-28 12:47:58
    Temat: Re: RSU, ONU, RAIU, RISLU? - powiat wielicki, gmina
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2014-04-27 13:25, jędrek pisze:

> [...]
    > W pobliżu obiektu (80metrów) znajduje się budka telefoniczna 12 802-59-89
    > Zapewne ona też do tego "domku" jest podłączona.

    No jest sobie taki obiekt centralowy, udostępnia się z niego np. LLU,
    stoi na gruncie prywatnym osoby fizycznej, brak możliwości podnajęcia
    obiektu.

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2014-05-04 22:00:07
    Od: giecik <g...@S...pl>

> [...]
    > W pobliżu obiektu (80metrów) znajduje się budka telefoniczna 12 802-59-89
    > Zapewne ona też do tego "domku" jest podłączona.

    TRĄBKI 32-020 TRĄBKI dz.314/2
    BISKUPICE WIELICKI MAŁOPOLSKIE 12
    Najem Osoba fizyczna Nie - Wymagana zgoda właściciela

  • 4. Data: 2014-06-03 14:17:29
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    http://goo.gl/maps/vAwDm
    http://goo.gl/maps/Y1JYh

    Pogadali, pogadali ale do teraz nie wiem jak się ten wskazany obiekt nazywa
    aby go można było dodać do bazy obiektów, zgodnie z tym czym on naprawdę
    jest.

  • 5. Data: 2014-06-03 19:54:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    Dnia 2014-06-03 14:17, Użytkownik jędrek napisał:
> [...]
    >
    > Pogadali, pogadali ale do teraz nie wiem jak się ten wskazany obiekt
    > nazywa aby go można było dodać do bazy obiektów, zgodnie z tym czym on

    Po kształcie obiektu, to ciężko powiedzieć co tam w środku siedzi, ale
    jak Ci bardzo na tym zależy, to popytaj kogoś z Orange. Choć nie
    zdziwiłbym się gdyby sami nie wiedzieli co tam mają i jak to się zwie.
    Same nazwy, które przytoczyłeś też są trochę pomieszane, bo:
    - RAIU i RISLU to ogólnie są koncentratory centrali 5ESS
    - ONU i RSU to może być wszystko i nic, to są urządzenia sieci
    światłowodowych i zdalne/wyniesione urządzenia przełączające, jak sobie
    to producent/użytkownik nazwie to tak się będzie nazywać.
    A jak właściciel obiektu ma taką potrzebę, to co pół roku może sobie te
    urządzenia wymieniać między sobą lub nawet na coś jeszcze innego.

    Co to w ogóle za baza, którą tworzysz?