  • 61. Data: 2017-03-01 11:16:01
    Temat: Re: Jak narysowac linie srubowa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Tuesday, February 28, 2017, 4:01:43 PM, you wrote:

    > Kiedy o tym pisał.
    > Wiki twierdzi, że pierwszy dual-sim to 2000 rok, więc mógł rzeczywiśćie
    > wymyślić to wcześniej, a mogł tylko podchwycić i dopominać się
    > o upowszechnienie.

    Na pewno pisał o tym przed 2000 rokiem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2017-03-01 12:21:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Na pewno pisał o tym przed 2000 rokiem.

    No to trzeba poprawić Wiki. Nie może tak być, że piszą o jakimś Benefonie,
    a naszego Experta całkiem pomijają!

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2017-03-04 12:31:14
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nabijajcie się z ekspierda ale szanujcie go za telefon na dwie karty,
    > proszę. Walczył o to zajadle i długo, zanim to się stało rzeczywistością.

    Dokładnie to samo chciałem napisać. :-)
    Po latach wyszło na jego.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 64. Data: 2017-03-04 12:33:15
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    HF5BS wrote:

    > Z trolem Expierdem jest o tyle zabawnie, że jest względnie niegroźny i
    > mało upierdliwy. Jak też czasem miał pojęcie, o czym pisze, mało w nim
    > było agresji...

    Wszystko powyższe zaprzecza definicji trolla. :-)
    Expert wypełniał pewną, nazwijmy to, niszę w ekosystemie,
    ale trollem zdecydowanie nie był.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 65. Data: 2017-03-04 18:13:24
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Piotr Wyderski <n...@m...com>
    w artykule <news:o9e8lq$ruv$3@node2.news.atman.pl> pisze:

    > Wszystko powyższe zaprzecza definicji trolla. :-)

    Jaką definicję? Przecież kanonem jest cytowana w pracach naukowych[1]
    Klasyfikacja Gatunkowa Trolli Sieciowych[2].

    > Expert wypełniał pewną, nazwijmy to, niszę w ekosystemie,
    > ale trollem zdecydowanie nie był.

    Ależ był. Według kanonicznej klasyfikacji to krzyżówka trolla zagrodowego
    z samopowtarzalnym.

    [1] http://przegladsocjologiijakosciowej.org/Volume27/PS
    J_10_3_Kaminska.pdf
    [2] https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.rec.gry.kom
    puterowe/09KF9LgrRW0/zSxutlfNalkJ

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    Daj sobie spokój, bo pomagasz (nie jedyny zresztą) udowodnić jedną