  • 1. Data: 2017-02-20 16:56:12
    Temat: nasi młodsi koledzy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ponieważ wątek jest mój, proszę nie wszczynać żadnej zapedalonej euro
    dyskusji, niech każdy kto ma coś do powiedzenia napisze i zamilknie - a
    jak ktoś już się uprze na dysputy, to niech sobie założy nowy
    zapedalony wątek...

    dziś pojawiła się ostra zjeba, że na rynku pracy brakuje elektroników?

    proszę o komentarze, bez wymiany wniosków końcowych...

  • 2. Data: 2017-02-20 17:15:03
    Temat: Re: nasi młodsi koledzy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jakiś niepełnosprawny intelektualnie napisał:

> [...]
    >
    > dziś pojawiła się ostra zjeba, że na rynku pracy brakuje elektroników?
    >
    > proszę o komentarze, bez wymiany wniosków końcowych...

    Kiedyś powstało podejrzenie, że z powodu braku dobrych elektroników
    na rynku pracy, w toyotach były źle zaprojektowane pedały do gazu.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-02-20 19:14:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze tak:

    > dziś pojawiła się ostra zjeba, że na rynku pracy brakuje
    > elektroników?

    wszyscy już uciekli za granicę? ;)

    --
    Piotrek

    Mind the gap

  • 4. Data: 2017-02-20 20:09:09
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    > Kiedyś powstało podejrzenie, że z powodu braku dobrych elektroników
    > na rynku pracy, w toyotach były źle zaprojektowane pedały do gazu.

    Hm, "pedały do gazu"? - Nazista!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 5. Data: 2017-02-21 07:52:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 16:56, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > dziś pojawiła się ostra zjeba, że na rynku pracy brakuje elektroników?
    >
    > proszę o komentarze, bez wymiany wniosków końcowych...

    Znalazł się europedomoderator, a co to qwa elektrotrzoda jest czy co?

    Możesz sobie iść tam i będziesz sobie moderował swoje tematy na
    założonym przez siebie forum. Zapewne będziesz się dobrze czuł wśród
    równych sobie.

    Żądasz od innych szacunku, a samemu wpierdalasz się z tą swoją
    spedaloną, debilną polityką.

    Dziwię się, że jeszcze ktokolwiek na grupach dyskusyjnych próbuje z tobą
    prowadzić dyskusje jak z normalnym człowiekiem. Są to niestety nowe
    osoby na grupie, które jeszcze nie wiedzą kim/czym jesteś.

    P.S. Nie oczekuję odpowiedzi, bom napisał com chciał i nie zamierzam
    polemizować z debilem.

  • 6. Data: 2017-02-21 16:19:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 07:52, Uzytkownik pisze:

    > Dziwię się, że jeszcze ktokolwiek na grupach dyskusyjnych próbuje z tobą
    > prowadzić dyskusje jak z normalnym człowiekiem. Są to niestety nowe
    > osoby na grupie, które jeszcze nie wiedzą kim/czym jesteś.

    Każdy człowiek o IQ nieco wyższym od taboretu od razu wie, że z kretynem
    dyskusji się nie prowadzi. Nawet nowe osoby na grupie.
    A niekoniecznie starzy bywalcy debila maja w KF. Anawet lepiej:
    dyskutują z nim, pisząc że nie mają zamiaru dyskutować...

    > P.S. Nie oczekuję odpowiedzi, bom napisał com chciał i nie zamierzam
    > polemizować z debilem.

    Ja właśnie o tym.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 7. Data: 2017-02-21 16:37:04
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    okazało się, że ten apel, wyemanowali dżołkersi...

    jak tam chebel, pokażesz, żeś nie wykastrowana kur...
    i napiszesz kogo to w europie poszukujecie?

    ot wrodzona ciekawość...

    P.S.
    możesz jeszcze napisać, na jakie dżołki powinni reagować integracją...

    P.S.2
    dziś dużo sukcesu o elektrodzie - Ktoś, coś i zechce?

  • 8. Data: 2017-02-21 17:28:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no peowscy eksperci, mam dla was zagadnienie,
    co wam przychodzi na myśl o zdaniu "na naszą prośbę ty nie!!!"...

    P.S.
    nie wiem kurwa co jest grane, wszyscy w koło mają łatwo, ja mam wszystko
    trudne, cały czas pod górę... czy to jest normalne (poza europą)?

  • 9. Data: 2017-02-21 17:52:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

> [...]
    dyskutują z nim, pisząc że nie mają zamiaru dyskutować...

    > P.S. Nie oczekuję odpowiedzi, bom napisał com chciał i nie zamierzam

    Ja właśnie o tym.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2017-02-21 23:09:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 16:19, Akarm pisze:

    > Każdy człowiek o IQ nieco wyższym od taboretu od razu wie, że z
    > kretynem dyskusji się nie prowadzi.

    Toteż nie była dyskusja ino monolog.

    > Nawet nowe osoby na grupie.
    > A niekoniecznie starzy bywalcy debila maja w KF. Anawet lepiej:
    > dyskutują z nim, pisząc że nie mają zamiaru dyskutować...

    Ale co zrobić jak ta pisda cały czas wyłazi? :)