  • 1. Data: 2010-05-14 17:37:05
    Temat: Jak nie kupować samochodu:))
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

    pierwszy temat
    http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?
    t=75755

    i jego następstwa
    http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?
    p=948813#post948813

    normalnie leże i kwiczę:)

  • 2. Data: 2010-05-14 17:44:20
    Temat: Re: Jak nie kupować samochodu:))
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    moze zacytuj jak juz - nikt sie tam ni ebedzie rejestrowal zeby tylko
    przeczytac jednego posta

  • 3. Data: 2010-05-14 17:47:33
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Perełka wrote:

    > Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    > myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

> [...]

    Jeszcze login i hasło podaj. Załóż nam jakieś...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-05-14 18:43:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Perełka pisze:
    > Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    > myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

> [...]

    Widać że gość jest zupełnym laikiem, w dodatku tak napalonym na kupno
    auta że nie zauważyłby pewnie nawet braku koła.

    Handlarz jak takiego wyczuł to mu nie odpuścił.

  • 5. Data: 2010-05-14 18:44:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Perełka wrote:

    > normalnie leże i kwiczę:)

    Hehe, niezłe.

    Stara prawda - pośpiech to się sprawdza przy łapaniu pcheł...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-05-14 19:04:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Perełka wrote:
    > pierwszy temat
    > http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?
    t=75755

    "Nie jestes zalogowany". Nastepne forum robione przez tajniakow którzy
    boją się żeby ich tajna wiedza o dokręcaniu śrubek nie wpadła w ręce
    chińskiego wywiadu?

    > normalnie leże i kwiczę:)

    Ja się raczej głośno pukam w czoło widząc takie fora.

  • 7. Data: 2010-05-14 20:56:18
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    > myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

> [...]

    dzięki ale śmieszne,
    widzę stronę logowania,

    brat

  • 8. Data: 2010-05-15 09:48:10
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 14 Maj, 17:37, Perełka <p...@b...pl> wrote:
    > Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    > myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

    Faktycznie, z tym logowaniem to może przesada..

    .. ale dawno już nie widziałem tak zgrabnie zmontowanej reklamy
    sprzedaży auta ;-)

    --
    Gom

  • 9. Data: 2010-05-15 10:56:12
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Faktycznie, z tym logowaniem to może przesada..

    .. ale dawno już nie widziałem tak zgrabnie zmontowanej reklamy

    to wrzuc gdzies screena albo kopie bo niewiele osob jest tak
    zainteresowanych aby zakladac tylko po to konto

    Lukasz

  • 10. Data: 2010-05-17 11:44:25
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Perełka wrote:
    > Znalazłem na jednym forum takie oto dwa tematy. Nie wiem co o tym
    > myśleć, ale chyba ludzie nie są tak naiwni jak ten koleś:)

> [...]

    Ta, a na końcu okazało się że ten Hydraulik (niby frajer kupujący) i ten
    Jychuc (niby usłużny pomagajacy) to z jednego IP piszą. Słowem --
    cwaniacka reklama handlarza.

    pzdr
    \SK