  • 1. Data: 2010-06-01 15:23:59
    Temat: Jak obrobic okolice okna od zewnątrz
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Okna pcv są osadzone 5cm w głąb ściany. Na elewacji będzie styropian
    ryflowany 5cm mam więc 10cm do wykończenia. Między listwą otaczającą okno a
    otworem w ościeżnicy jest 3,5cm więc mało co tam wejdzie. Nie zależy mi na
    izolacji, styropian jest tylko jako podkład pod tynk.

    Jak na tym odcinku między styropianem a ościeżnicą położyć tynk?

    Wiatroizolacja trzyma się tylko na zszywkach więc klejenie do niej
    czegokolwiek nie ma sensu.
    Utknąłem - zupełnie nie wiem jak to ugryźć. Może przyszyć siatkę do
    wiatroizolacji i zasmarować klejem a na to tynk?

    Dodam, że ten domek to altanka działkowa ale chciałbym zrobić to jak
    najlepiej.

    PC