  • 1. Data: 2010-06-11 04:44:59
    Temat: Jak ominac Wroclaw? OT
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Wybieram sie w sobote do Niemiec, w okolice Drezna, obejrzec motocykl.
    Bede lecial od strony Piotrkowa na Zgorzelec. Warto sie pchac do
    Wroclawia czy moze z Piotrkowa poleciec na Strykow i dalej A2 na
    Poznan/Swiecko? Przez Wroclaw jest znacznie krocej ale boje sie, ze
    utkne na dobre. A moze jest jakis sprytny objazd miasta na tej trasie?

    Z gory dzieki za praktyczne rady.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-06-11 05:55:36
    Temat: Re: Jak ominac Wroclaw? OT
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > Bede lecial od strony Piotrkowa na Zgorzelec. Warto sie pchac do
    > Wroclawia czy moze z Piotrkowa poleciec na Strykow i dalej A2 na

    Ja zawsze z Wawy latam wariantem Piotrków -> Częstochowa -> Opole ->
    Zgorzelec. Raz pojechałem przez Wrocław i mi wystarczyło.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-06-11 06:43:49
    Od: "IvanoV" <i...@o...pl>

    Również polecam tą trasę. Z Piotrkowa do Częstochowy każdy kto jechał wie,
    jak da się pogonić ;) a potem dróżka do Opola jest niezbyt szeroka, ale
    wyremontowana.

    --------
    Ivanov
    ZR-7S

  • 4. Data: 2010-06-11 06:56:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 21:44:59 -0700 (PDT), doktorski napisał(a):

> [...]
    > Poznan/Swiecko? Przez Wroclaw jest znacznie krocej ale boje sie, ze
    > utkne na dobre. A moze jest jakis sprytny objazd miasta na tej trasie?

    W sobotę u nas w mieście dramatu komunikacyjnego mieć nie będziesz - IMO
    znaaacznie bardziej zirytuje cię jazda "Bezpieczną Ósemką".

    Jedź jednak tak jak koledzy radzą - do A4 w Opolu i potem już droga
    prosta. Przez A2 nadłożysz za dużo km - czasowo wcale nie zaoszczędzisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-06-11 06:57:55
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Ja takoz samo jak przedmowcy, namawiam na wariant:

    -> Czestochowa -> Opole -> A4 -> Germania

    Jesli celujesz w Drezno, to jadac A2 zbyt duzo nadlozysz drogi i nie warto.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 6. Data: 2010-06-11 07:08:49
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Wybieram sie w sobote do Niemiec, w okolice Drezna, obejrzec motocykl.

    w sobote powinno byc niezle, co najwyzej wylot na autostrade bedzie okolo
    poludnia przytkany bo tam supermarkety sa.
    Ale korek na 15 minut to cie nie przeraza, co?

    b.

  • 7. Data: 2010-06-11 08:00:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W sobotę u nas w mieście dramatu komunikacyjnego mieć nie będziesz - IMO
    > znaaacznie bardziej zirytuje cię jazda "Bezpieczną Ósemką".

    a to zwalnia ktokolwiek koło fotoradarów? W bykowie był jeden czynny, ale
    został potraktowany jakąś pałą....

    b.

  • 8. Data: 2010-06-11 08:17:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-11 06:44, doktorski pisze:
> [...]
    > Poznan/Swiecko? Przez Wroclaw jest znacznie krocej ale boje sie, ze
    > utkne na dobre. A moze jest jakis sprytny objazd miasta na tej trasie?

    W sobotę luzik,nie zakorkujesz się,przez Opole czas przejazdu będzie
    taki sam ale ok 45km więcej.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-06-11 09:04:21
    Od: " Bisza" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    IvanoV <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > jak da się pogonić ;) a potem dróżka do Opola jest niezbyt szeroka, ale

    Polecam lekko zmodyfikowac trasę:

    Z Cz-wy na Lubliniec. Przed Lublincem w prawo w miejscowości Kochanowice na
    Kochcice, przez tory kolejowe do obwodnicy Lublinca (trasa nr 11). Tam w lewo
    w 11 w kierunku na Śląsk. Zaraz za Lublincem w prawo na Kośmidry, potem
    zygzakami przez las i w lewo w 901 na Strzelce Opolskie i prosto do
    autostrady. Szybciej niz przez Opole sie pchać.

    B.
    XL700VA D.C.

  • 10. Data: 2010-06-11 09:12:36
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Monster wrote:

    > W sobotę luzik,nie zakorkujesz się,przez Opole czas przejazdu będzie
    > taki sam ale ok 45km więcej.

    Opole ma obwodnice(czego NIE ma Wroclaw).
    (nawet Lubliniec i Dobrodzien maja obwodnice!!!)

    PS:
    I tez przejezdzalem przez Wro 2 razy.
    Pierwszy i ostatni.
    Nigdy wiecej. Nigdy.