  • 1. Data: 2010-06-10 19:26:03
    Temat: dziwny skuter - co to moze byc
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    widzialem niedawno kolo wilanowa taki dziwny skuter - na tyle dziwny ze o
    malo co nie pizdnąłem w inny samochód. nie wiem jak znalezc info o nim -
    moze ktos kojarzy. Cechą charakterystyczna bylo trzecie kolo tuz obok
    przedniego i lekko przesuniete do tyłu - jechalo po asfalcie. nie wiem jak
    to opisac bo bylo to na tyle dziwne rozwiazanie ze baranieje:P

    kojarzy ktos takie cos? Choc przykulo mnie do tego trzeciego kola (widzialem
    go ulamek sekundy jak go mijalem) to chyba byl podobny do bmw c1
    (zabudowany)

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-06-10 19:28:23
    Temat: Re: dziwny skuter - co to moze byc
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://www.mp3.piaggio.com/index_eng.html ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-10 19:32:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jun 2010 21:28:23 +0200, osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    jak zamknięty jak C1 to może Peugeot
    http://www.globalmotors.net/wp-content/uploads/2008/
    10/peugeot-hymotion3-
    compressor-concept-3.jpg
    ale tego chyba jeszcze nie produkują

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2010-06-10 19:46:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    oooooooooooooo to to chyba to:)
    ale wydawali mi se ze to jedno kolo to wieksze jest :D dzieki!

  • 5. Data: 2010-06-10 19:51:56
    Temat: [OT] Re: dziwny skuter - co to moze byc
    Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    >
    > kojarzy ktos takie cos? Choc przykulo mnie do tego trzeciego kola
    > (widzialem go ulamek sekundy jak go mijalem) to chyba byl podobny do bmw

    Po ciężkich przeżyciach na Bałtyku na motocykle się teraz przerzucasz? :)

  • 6. Data: 2010-06-11 08:25:36
    Temat: Re: [OT] Re: dziwny skuter - co to moze byc
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Po ciężkich przeżyciach na Bałtyku na motocykle się teraz przerzucasz? :)

    na piaggio free smigam juz dosc dawno i powoli dojrzewam do kat a, ale nie
    wszystko naraz da sie zrealizowac:)
    mialo byc w tym roku w lutym ale w koncu za malo kaski bylo wiec sobie to
    przerzucilem na nastepny rok - a teraz sprzedam piaggio i bede powoli sie
    rozgladal na w miare nie zaje...ą ybr 125

    cierpliwosci mlody padawanie cierpliwosci;)

    a ten watek zrobilem bo zbaranialem widzac skuter na 2 kolach z przodu. btw
    nie upieram sie ze byl zabudowany - moglo mi sie wydawac - widzialem go
    chwilke tylko i gapilem sie na te kola probujac rozkmninic po co 2 na
    przedzie.

  • 7. Data: 2010-06-11 15:18:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 10:25:36 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > a ten watek zrobilem bo zbaranialem widzac skuter na 2 kolach z przodu.

    Bardzo popularny m.in we Francji. W samym Paryżu od groma tego jeździ.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-06-11 18:07:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    swoja droga ciekawe jak sie czyms takim jezdzi

  • 9. Data: 2010-06-11 19:37:10
    Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>

    Michał Gut pisze:
    > swoja droga ciekawe jak sie czyms takim jezdzi

    Miałem okazję jechać takim dziwolągiem, jeździ się zadziwiająco podobnie
    do motocykla. Składa się podobnie, ale największy bajer to blokada
    pochylania i możliwość toczenia się pomiędzy samochodami i zatrzymania
    się bez konieczności podpierania się nogami. Fajne ale jak dla mnie za
    szerokie na miasto.

    --
    Olek

  • 10. Data: 2010-06-12 10:41:22
    Od: Glub <g...@g...com>

    Michał Gut <m...@w...pl> wrote:
    > swoja droga ciekawe jak sie czyms takim jezdzi

    Nadzwyczaj Dobrze

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader