  • 1. Data: 2010-06-10 19:17:52
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Miałem napisać jak wyjadę na drogę pierwszym moto (XJ900S).
    Dzisiaj był ten szczęśliwy dzień. Pokręciłem się po północnych okolicach
    Kraqa - wąskie dróżki, szersze dróżki, masa zakrętów, 75 km.
    Dwa spostrzeżenia:
    1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem kupując xj900 ma pierwsze moto.
    W miarę duże, w miarę silne i pięknie "się prowadzi:" :) No i się mi
    podoba.
    2. Teraz dopiero zacznę się uczyć jeździć. I faktycznie, jak ktoś tu na
    grupie
    mnie ostrzegł, trzeba uważać na "syndrom miszcza". To wciąga :)

    Szymon

  • 2. Data: 2010-06-10 19:43:32
    Od: n...@s...com

    On Thu, 10 Jun 2010 21:17:52 +0200, "Szymon Machel"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Dwa spostrzeżenia:
    >1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem kupując xj900 ma pierwsze moto.

    Nie wydaje mi sie.

    > W miarę duże, w miarę silne i pięknie "się prowadzi:" :)No i się mi
    >podoba.

    Wielkie, ciezkie, mocne. Bez sensu. Ale wazne ze Ci sie podoba :)

    >2. Teraz dopiero zacznę się uczyć jeździć. I faktycznie, jak ktoś tu na
    >grupie
    > mnie ostrzegł, trzeba uważać na "syndrom miszcza". To wciąga :)

    A za tysiac czy dwa sie zapomnisz i zaboli ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-06-10 19:47:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Cze, 21:17, "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mia em napisa jak wyjad na drog pierwszym moto (XJ900S).
    > Dzisiaj by ten szcz liwy dzie . Pokr ci em si po p nocnych okolicach
    > Kraqa - w skie dr ki, szersze dr ki, masa zakr t w, 75 km.
    > Dwa spostrze enia:
    > 1. Wygl da na to, e dobrze zrobi em kupuj c xj900 ma pierwsze moto.
    >     W miar du e, w miar silne i pi knie "si prowadzi:" :) No i si mi
    > podoba.
    > 2. Teraz dopiero zaczn si uczy je dzi . I faktycznie, jak kto tu na
    > grupie
    >     mnie ostrzeg , trzeba uwa a na "syndrom miszcza". To wci ga :)

    Powiem to co już nieraz tutaj napisałem - to się może udać ale nigdy,
    po 5, 10, 15 czy 20kkm nie pomyśl że już napewno umiesz jeździć. Ja
    już nawinąłem 32kkm i cały czas czuję respekt do maszyny, może ciut
    mniejszy niż na początku bo wiem mniej więcej do czego jest zdolna ale
    czuję.

    Powodzenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-06-10 19:59:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Cze, 21:43, n...@s...com wrote:

    > A za tysiac czy dwa sie zapomnisz i zaboli ;)

    Coś mnie sie wydaje, że każdy precel zaczynał od giees pincet i zajęło
    mu to 10 lat zanim kupił wymarzonego litra a powyższe zdanie i inne
    podobne to taka typowa zawiść ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-06-10 21:19:29
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 n...@s...com <n...@s...com> napisał/a:

    > Wielkie, ciezkie, mocne. Bez sensu. Ale wazne ze Ci sie podoba :)

    Ale to osioł, nie szatan. Tyle że ciężki, na pewno się uszarpie, ale go
    poniesie? Eeee, może nie;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2010-06-10 21:44:01
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale to osioł, nie szatan. Tyle że ciężki, na pewno się uszarpie, ale go
    > poniesie? Eeee, może nie;)

    Nie chcę szatana, hej. Sam ważę 130 kG, nie muszę się szarpać :)

    Szymon

  • 7. Data: 2010-06-10 21:53:30
    Od: marider <m...@g...pl>

    AZ pisze:

    > Coś mnie sie wydaje, że każdy precel zaczynał od giees pincet i zajęło
    > mu to 10 lat zanim kupił wymarzonego litra a powyższe zdanie i inne
> [...]

    To Ci sie zle wydaje. Ja zaczynalem od CZ350'82. A odnosnie pierwszego
    moto to temat ten bije chyba rekordy w powtarzaniu sie co pare dni ;)

    Pzdr
    PS: po co przedszkole jak mozna od razu isc na studia... Doktoranckie ;]
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 8. Data: 2010-06-10 21:55:02
    Od: marider <m...@g...pl>

  • 9. Data: 2010-06-10 22:00:39
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS: po co przedszkole jak mozna od razu isc na studia... Doktoranckie ;]

    W moim wieku to powinienem raczej pomyśleć o profesurze :)

    Szymon

  • 10. Data: 2010-06-10 22:04:55
    Od: souti <a...@o...pl>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Coś mnie sie wydaje, że każdy precel zaczynał od giees pincet i zajęło
    > mu to 10 lat zanim kupił wymarzonego litra a powyższe zdanie i inne
    > podobne to taka typowa zawiść ;-)

    Większość osób, które zużyły ileś tam opon zna realia i wie czym może się
    skończyć mocniejsze moto na początek i się nie wypowiada, ponieważ:
    To zupełnie ludzkie, że zdobywając coś, chcemy to mieć na full wypasie.
    To będzie nasze, zdobyte, wypieszczone, i chcemy się tym cieszyć długo.
    Tak jest ze wszystkim.
    Wyobrażacie sobie np kupując pierwszą cyfrówkę:
    -Poproszę najprostszy aparat, z najmniejszą ilością megapikseli, nie bez
    filmików i mikrofonu, nie, nie chcę, etui, nie, poproszę kartę 16 MB i
    najsłabsze akumulatorki.

    Z moto jest tak samo.

    --
    souti