    From: Jan <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Jak sobie poradzić z krajowym zerem?
    Date: Thu, 21 Oct 2010 18:17:26 +0200

    Szanowni Znawcy telefonii,

    Proszę o podpowiedź, jak sprawić, żeby dało się oddzwaniać
    na numer zaprezentowany na wyświetlaczu aparatu.

    Kiedyś, gdy w rozmowach zamiejscowych zero było
    obowiązkowe, wszystko było jasne. Ale od momentu, gdy
    to krajowe początkowe zero usunięto, jest z tym kłopot.
    A przynajmniej ja mam taki kłopot. Na wyświetlaczu
    pojawiają mi się numery z zerami na pierwszym miejscu,
    choć już się zer nie używa. Radzę sobie z tym tak,
    że w książce telefonicznej aparatu mam pozycje zdublowane,
    z zerami i bez zer. Kiedy do mnie dzwoni Wacek, widzę
    że to on, bo jego imię mi się wyświetla, jako że jest
    ono podpięte do numeru z zerem początkowym. Ale żeby
    oddzwonić, muszę wejść do książki aparatu i wybrać
    ze spisu Wacka Bez Zera. I tak z każdym krajowym wpisem
    do książki telefonicznej aparatu.

    A moje pytanie ma na celu zaoszczędzenie miejsca
    w spisie przez usunięcie dubli z zerami początkowymi.
    Jak zrobić, żeby prezentacja odbywała się bez początkowego
    zera? Czyli tak jak wykręca mój numer ktoś, kto do mnie
    dzwoni?

    Jan