  • 11. Data: 2004-08-18 15:57:04
    Temat: Re: Jak sprawdzic czy mam zewnetrzne IP?
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 19:35:49 +0000 (UTC), Marcin Kowalczyk
    <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał:

    > odpalic sobie np. apache'a i niech jakis znajomy sprobuje wejsc przez
    > przegladarke
    Hmm a jak ma szczescie byc np. abonentem ISP radosnie filtrujace pakiety
    SYN?

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2004-08-20 13:33:17
    Od: ja <w...@w...pl>

    nie masz :(
    masz 192.168.243.35

  • 13. Data: 2004-08-23 14:14:52
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 15:33:17 +0200, ja <w...@w...pl> wrote:

    >nie masz :(
    >masz 192.168.243.35

    Całkowicie nieuprawniony wniosek. To 192.168.243.35 w X-Forwarded-For: jest
    dostawiane przez niusy.onet.pl.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O