  • 11. Data: 2018-03-13 02:19:56
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mój numer telefonu jest w jakiejś bazie danych?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "RadoslawF" p7urs3$3o9$...@n...news.atman.pl

    > Bardzo śmieszne -- 665363835 jest numerem podawanym chętnie, ale na ten
    > numer nikt nie dzwoni, by zaoferować mi: wełnę, garnki itp. badziewie...
    > Numerów domowych nie podaję (bo nawet ich nie pamiętam) zbyt
    > często -- chyba nie ma dnia bez takich ofert...
    >
    > Smartfon ma tę przewagę nad telefonicznymi aparatami sprzed 25 lat,
    > że potrafi ;) zignorować przychodzące z numerów zastrzeżonych i
    > anonimowe...

    Każdy telefon to potrafi, bo można to zrobić na poziomie operatora
    sieci, a nie telefonu.

  • 12. Data: 2018-03-13 02:23:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-28 o 16:43, rageofhonor pisze:

    > Dzwonią do mnie ostatnio jakieś firmy zarówno na komórkę jak i
    > stacjonarny często tego samego dnia z tego samego numeru. Muszą mieć mój
    > numer z jakiejś bazy bo to dziwne. Jak teraz dojść do tego skąd i jak to
    > zablokować? Blokować ich jest trudne bo jest ich za dużo. Często te fimy
    > posiadają tylko adres w internecie. Czyli zadzwonienie do nich z prośbą
    > by przestali jest trudne.

    Ktoś ma ci za złe i w ramach rewanżu podał twoje numery gdzie się da?
    Np. osoba, która ciebie zna, a przynajmniej zna oba twoje numery
    telefonów. Pełno jest miejsc w sieci, gdzie można wpisać "swój" nr
    telefonu, żeby oddzwonili z ofertą/ami. Jak już raz gdzieś podany, to
    już dalej krąży sprzedawany do kolejnych spamerskich baz numerów.

  • 13. Data: 2018-03-17 19:59:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" p8795r$97f$...@n...news.atman.pl

    > telefonu, żeby oddzwonili z ofertą/ami.
    > Jak już raz gdzieś podany, to już dalej
    > krąży sprzedawany do kolejnych spamerskich
    > baz numerów.

    Ciekawe, za ile mój (665363835) by kupili. ;)

    IMO ludziska muszą :) dorosnąć do: niewciskania innym
    ludziom swych ofert; respektowania ogólnego prawa;
    nienarzucania się innym; nieprzejmowania
    kontroli nad innymi ludźmi...

    IMO (jeśli nie można inaczej) należy karać
    natrętów choćby powszechnym ignorowaniem ich.

    Ja natrętom wystawiam w ośmiorniczce

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mi
    stergroup.muzutozvednout&hl=pl
    Odebrać telefon? (beta)

    (i podobnych miejscach) złe/negatywne opinie.

    Inni zaś twierdzą, ze ośmiorniczka wykorzystuje
    mnie do niecnych dzieł i takichże czynów...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,