  • 1. Data: 2018-09-07 08:30:01
    Temat: Jak sprawdzić liczbę punktów karnych?
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Jak OBECNIE najłatwiej sprawdzić ile mam punktów karnych?
    W Google pokazuje się mnóstwo stron, przy czym przeważnie
    nie wiadomo czy opisują sytuację, która była, jest czy będzie.
    Ponadto, jeśli dzisiaj sprawdzę tę liczbę, to czy będę wiedzial
    na jaki moment jest to stan?

    Bardzo proszę o wskazówki.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-09-07 08:35:51
    Temat: Re: Jak sprawdzić liczbę punktów karnych?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wiadomo czy opisują sytuację, która była, jest czy będzie.
    > Ponadto, jeśli dzisiaj sprawdzę tę liczbę, to czy będę wiedzial

    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-ka
    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty#

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2018-09-07 08:36:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://obywatel.gov.pl/

  • 4. Data: 2018-09-07 09:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 08:30:01 +0200, Tomasz napisał(a):
> [...]
    > nie wiadomo czy opisują sytuację, która była, jest czy będzie.
    > Ponadto, jeśli dzisiaj sprawdzę tę liczbę, to czy będę wiedzial

    A propos - jak to teraz jest z punktami ?

    PO wprowadzala jakies rewolucyjne zmiany, potem je chyba odwlekala,
    albo sie wycofala ...
    po zlapaniu 24 jest egzamin czy kurs edukacyjny ?

    J.

  • 5. Data: 2018-09-07 09:17:15
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > albo sie wycofala ...
    > po zlapaniu 24 jest egzamin czy kurs edukacyjny ?

    miały byc zmiany od 4 czerwca ale jak zwykle się nie udało, CEPIK nie
    działa.
    "Zgodnie z informacjami Ministerstwa Cyfryzacji, termin wprowadzenia
    powyższych przepisów został przesunięty na czas nieokreślony. Od dnia 4
    czerwca 2018 r. mają wejść w życie jedynie przepisy dotyczące kursów
    doszkalających dla świeżo upieczonych kierowców."
    Więcej:
    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22723087,nowe-przepisy
    -dotyczace-kierowcow-od-4-czerwca-2018-r-duze.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2018-09-08 11:04:09
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-ka
    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty#

    Dzięki. Trochę to skomplikowane, ale rozumiem, że musi być identyfikacja
    tego, kto pyta.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 7. Data: 2018-09-10 20:49:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-08 o 11:04, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty#

    > Dzięki. Trochę to skomplikowane, ale rozumiem, że musi być identyfikacja
    > tego, kto pyta.

    "nie jest to dokument urzędowy"

    To jakim prawem żądają identyfikacji profilem zaufanym?

  • 8. Data: 2018-09-13 17:31:30
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:pn6eck$fg8$1@news.icm.edu.pl...

    >>> https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-ka
    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty#

    > "nie jest to dokument urzędowy"
    > To jakim prawem żądają identyfikacji profilem zaufanym?

    Okazuje się, że na policji zawsze trzeba zapłacić 17 zł, a nie tylko wtedy
    gdy chce się mieć ilość punktów podaną na piśmie. Ponadto czeka
    się 1 miesiąc.
    Mam zatem pytanie odnośnie drogi internetowej. Do czego jeszcze
    może mi być potrzebny taki profil zaufany? Bo może warto to i tak
    zdobyć.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 9. Data: 2018-09-13 17:36:12
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    > Okazuje się, że na policji zawsze trzeba zapłacić 17 zł, a nie tylko wtedy
    > gdy chce się mieć ilość punktów podaną na piśmie.
    Przepraszam, źle się wyraziłem. Zawsze trzeba zapłacić, bo istnieje tylko
    opcja podania ilości ponktów na piśmie. I na to czeka się miesiąc.

    Tomasz

  • 10. Data: 2018-09-13 18:11:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 17:31:30 +0200, Tomasz napisał(a):
> [...]
    > Mam zatem pytanie odnośnie drogi internetowej. Do czego jeszcze
    > może mi być potrzebny taki profil zaufany? Bo może warto to i tak

    Panstwo idzie w kierunku elektronizacji i coraz czesciej bedzie
    przydatny.

    Az skonczy sie na tym, ze bedziesz mial obowiazek co tydzien sie
    logowac i sprawdzac, bo moze tam wazne urzedowe pismo czeka :-)

    J.