  • 1. Data: 2012-05-18 23:45:14
    Temat: Jak tam tv oled
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam,
    czy już widoczne sa na horyzoncie tv oled z duża przekątna ekranu
    (pow 15") czy ciągle producenci wciskają lcd?
    A może po lcd będzie coś innego niż oled?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-05-18 23:54:47
    Temat: Odp: Jak tam tv oled
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    rada.pl...

[...]

    Samsung wyprodukował już i skierował (?) do sprzedaży 55 calowe OLED-y..cena
    8.000 $.
    Grubość 7,6 mm...

    axel

  • 3. Data: 2012-05-19 08:33:02
    Temat: Re: Jak tam tv oled
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *axel* napisał(-a):

    Mógłbyś nie udzielać odpowiedzi w sygnaturze i to w dodatku nie swojej i
    stosować znaki cytowania? Twój program pocztowy z pewnością to potrafi.
    Zobacz jak wygląda Twój post http://i47.tinypic.com/x1dsld.png
    i próba odpowiedzi na niego http://i50.tinypic.com/2rhnzic.png

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-05-19 11:14:12
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):

    >Witam,
    >czy już widoczne sa na horyzoncie tv oled z duża przekątna ekranu
    >(pow 15") czy ciągle producenci wciskają lcd?
    >A może po lcd będzie coś innego niż oled?

    Beda oledy, Sony prowadzi jakies rozmowy z Panasonicem
    co do wspolnej produkcji, bo koreanczycy zabrali im znaczna czesc rynku
    o zaczal im sie usuwac grunt pod nogami.
    Ale IMHO jeszcze pare lat poczekasz.

  • 5. Data: 2012-05-19 11:59:22
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    *axel* napisał(-a):

[...]

    Drogi i Szanowny Przemądrzałku !
    Pod podanymi linkami " huj jest " czyli NIC TAM NI MA !!!!!!
    W związku z tym Twój post " huja daje "....nie pomógł mi w niczym, w związku
    z czym RACZ NIE ZABIERAĆ GŁOSU.....i w dodatku NIE NA TEMAT !!!!!
    Swoje pretensje - GŁUPCZE - kieruj do firmy MICROSOFT, która taki hujowy
    program skonstruowała pod W7 !!!! ....a nie do mnie !
    Abyś NIE RACZYŁ GŁUPIO ODPOWIADAĆ, TO UPRZEJMIE Cię informuję, że przez 15
    lat (!!!!!) - kiedy Cię jeszcze pewno nie było na świecie lub lałeś jeszcze
    w pieluchy - używałem bezbłędnie i bez problemów poprzedniego ( OE)
    programu pocztowego !!!!! A aktualnego programu nijak nie potrafię
    skonfigurować.....czyli hujowy opis jest.....czyli jest to opis TYLKO dla
    fachowców z branży informatycznej a nie dla ZWYKŁYCH i NORMALNYCH LUDZI
    !!!!!

    amen !!!!!!!!!!!!

  • 6. Data: 2012-05-19 12:06:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > W związku z tym Twój post " huja daje "....nie pomógł mi w niczym, w
    > związku z czym RACZ NIE ZABIERAĆ GŁOSU.....i w dodatku NIE NA TEMAT !!!!!

    PLONK WARNING !!!

> [...]
    > jeszcze w pieluchy - używałem bezbłędnie i bez problemów poprzedniego (
    > OE) programu pocztowego !!!!! A aktualnego programu nijak nie potrafię

    A więc, najpierw to zrób (do tego czasu możesz pisać wyłącznie na grupę
    test), a dopiero później pisz na grupy.

  • 7. Data: 2012-05-19 12:59:29
    Temat: Re: Odp: Jak tam tv oled
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik axel a...@o...pl ...

    z ciekawosci axel jestes złośliwy, czy po prostu debil?

  • 8. Data: 2012-05-19 13:54:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *axel* napisał(-a):

    > Pod podanymi linkami " huj jest " czyli NIC TAM NI MA !!!!!!

    Jest, tylko trzeba umieć je otworzyć, a która to umiejętności (choć
    trywialnie prosta) zdaje się Ciebie przerasta.

    > W związku z tym Twój post " huja daje "....nie pomógł mi w niczym, w
    > związku z czym RACZ NIE ZABIERAĆ GŁOSU.....i w dodatku NIE NA TEMAT
    > !!!!!

    Mój post miał wskazać Ci, że nie posiadłeś umiejętności pisania postów i
    wskazać z grubsza jak one powinny wyglądać.

    > Swoje pretensje - GŁUPCZE - kieruj do firmy MICROSOFT, która taki
    > hujowy program skonstruowała pod W7 !!!! ....a nie do mnie !

    "GŁUPCZE" przemilczę pozostawiając do oceny innym kto nim jest.
    Prentensje mam do Ciebie, bo to Ty nie umiesz posługiwać się narzędziem
    na które dobrowolnie sam się "skazałeś".

> [...]
    > lałeś jeszcze w pieluchy - używałem bezbłędnie i bez problemów
    > poprzedniego ( OE) programu pocztowego !!!!!

    Oprócz tego, że jesteś nieokrzesanym, bo tępym gburem, popspolitym
    burakiem i najzywklejszym chamem, to jesteś dla mnie bardzo łaskaw.
    Żałuję tylko, że w sposób kompletnie nie uzasadniony.

    > A aktualnego programu nijak nie potrafię skonfigurować.....czyli
    > hujowy opis jest.....czyli jest to opis TYLKO dla fachowców z branży
    > informatycznej a nie dla ZWYKŁYCH i NORMALNYCH LUDZI

    Fakt, od razu widać, że nie dla Ciebie. Nijak nie zaliczasz się do tej
    ostatniej grupy.

    A teraz spadaj do KF. Na wieki wieków...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-05-19 16:05:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 May 2012 11:59:22 +0200, axel napisał(a):

> [...]
    > Swoje pretensje - GŁUPCZE - kieruj do firmy MICROSOFT, która taki hujowy
    > program skonstruowała pod W7 !!!! ....a nie do mnie !

    Z taką logiką to nie ma co dyskutować. Jednak adres jest zły - reklamacje
    nie do Microsoftu, a twoich rodziców.

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2012-05-19 19:26:09
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-19 16:05, Waldek Godel pisze:
    Jednak adres jest zły - reklamacje
    > nie do Microsoftu, a twoich rodziców.

    Mój firefox te adresy wyświetla poprawnie