  • 1. Data: 2012-05-10 05:15:11
    Temat: subskrypcja BEZ dekodera?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    hej, swojego dekodera HD mam ze slotem i pytanie: jakie i gdzie oferty
    znaleźć można platformy cyfrowej z satelity BEZ dekodera? Jak czytam
    na portalach cyfry, n, polsatu to wszyscy dają ze swoim dekoderem i to
    tak wrednym, że karta jest przypisana do tylko i wyłącznie TEGO
    ezgzemplarza dekodera (którego dają). Raczej nie chcę płacić za ich
    badziewny sprzęt - jak kupię SAMĄ kartę (i to taką co pasuje do
    wszelkich sprzętów)?

  • 2. Data: 2012-05-10 11:12:33
    Temat: Re: subskrypcja BEZ dekodera?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2012 05:15:11 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
> [...]
    > na portalach cyfry, n, polsatu to wszyscy dają ze swoim dekoderem i to
    > tak wrednym, że karta jest przypisana do tylko i wyłącznie TEGO

    Niedokładnie czytasz

  • 3. Data: 2012-05-15 07:09:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-10 05:15, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > ezgzemplarza dekodera (którego dają). Raczej nie chcę płacić za ich
    > badziewny sprzęt - jak kupię SAMĄ kartę (i to taką co pasuje do

    c+ nie miała i nie ma parowania z dekoderem.
    możesz spokojnie podpisać umowę i wziąć kartę.
    nie wiem czy mają ofertę bez dekodera, jak nie
    to walniesz go do szafy. prucz tego mają pre-pad.
    polsat i NNK karta jest z modułem dostępu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-05-23 23:35:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > ezgzemplarza dekodera (którego dają). Raczej nie chcę płacić za ich
    > badziewny sprzęt -
    też tak chciałem zrobić, ale naczytałem się że co jakiś czas coś
    zmieniają i obce sprzęty przestają działać. te lepsze są dość drogie, a
    za 2 lata są juz przestarzałe. i wiesz co się stało? dali mi tą
    badziewną nagrywarkę za darmo na cały czas umowy! Mogę zatrzymywać
    przewijać, no wiesz..
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-05-23 23:39:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 May 2012 23:35:46 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > za 2 lata są juz przestarzałe. i wiesz co się stało? dali mi tą
    > badziewną nagrywarkę za darmo na cały czas umowy! Mogę zatrzymywać

    A możesz sobie po swojemu ułożyć kanały? Albo obejrzeć z drugiego pokoju na
    komputerze? Już nie wspominając o zgraniu tego co jest na dysku...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2012-05-23 23:46:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.05.2012 23:39, Waldek Godel pisze:

    > A możesz sobie po swojemu ułożyć kanały? Albo obejrzeć z drugiego pokoju na
    > komputerze? Już nie wspominając o zgraniu tego co jest na dysku...

    czy Ty zawsze musisz?
    :)
    Brak możliwości zgrywania najbardziej boli. tzn jak się już naoglądam to
    odtwarzam jeden z nagranych programów, osobną nagrywarkę ustawiam na
    REC-60 minut i wyłączam TV. Chinchami to niestety leci.
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-05-23 23:55:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 May 2012 23:46:14 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Brak możliwości zgrywania najbardziej boli. tzn jak się już naoglądam to
    > odtwarzam jeden z nagranych programów, osobną nagrywarkę ustawiam na
    > REC-60 minut i wyłączam TV. Chinchami to niestety leci.

    Może chcesz kupić zabawkę do zgrywania w HD po componencie? ;-)
    Nawet z dźwiękiem DD sobie poradzi

  • 8. Data: 2012-05-24 07:10:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-23 23:55, Waldek Godel pisze:

    > Może chcesz kupić zabawkę do zgrywania w HD po componencie? ;-)
    > Nawet z dźwiękiem DD sobie poradzi

    a jest już w normalnej cenie?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-05-24 20:52:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.05.2012 07:10, pawell32 pisze:

    > a jest już w normalnej cenie?

    ja się zastanawiam, jak by tu wykorzystać rejestrator trasy HD jako
    nagrywarke hd. Już nawet myślałem żeby kamere postawić metr przed
    telewizorem 42cale i jazda :)
    ToMasz

  • 10. Data: 2012-05-24 21:12:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 May 2012 20:52:10 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ja się zastanawiam, jak by tu wykorzystać rejestrator trasy HD jako
    > nagrywarke hd. Już nawet myślałem żeby kamere postawić metr przed
    > telewizorem 42cale i jazda :)

    Ale po co? Hauppauge kosztuje mniej więcej tyle samo co dobrej jakości
    rejestrator.