  • 1. Data: 2012-05-18 17:09:56
    Temat: Wiadomosci TVP i antena cyfrowa
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Witam, nie wiem czy ktos zwrocil uwage we wczorajszych wiadomosciach.
    Mowili, o cyfrowej telewizji, ze startuje juz niedlugo,
    ze TVP1 zamieni sie na TVP1 HD i padlo takie zdanie:
    'aby ogladac cyfrowa telewizje wystarczy wymienic antene analogowa na
    cyfrowa'.

    Czy tam ktos w ogole kontroluje te glupoty ktore wygaduja w
    Wiadomosciach?

    P.

  • 2. Data: 2012-05-18 17:12:16
    Temat: Re: Wiadomosci TVP i antena cyfrowa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 May 2012 15:09:56 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

> [...]
    > cyfrowa'.
    >
    > Czy tam ktos w ogole kontroluje te glupoty ktore wygaduja w

    Być może ten co zapłacił za reklamę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-05-18 17:36:35
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-05-18 17:09, bufi pisze:
> [...]
    > cyfrowa'.
    >
    > Czy tam ktos w ogole kontroluje te glupoty ktore wygaduja w

    Widać że w tej TVP laik pisze teksty a bezmyślny imbecyl je czyta dla
    "ciemnego luda".

  • 4. Data: 2012-05-18 20:50:42
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze TVP1 zamieni sie na TVP1 HD i padlo takie zdanie:
    > 'aby ogladac cyfrowa telewizje wystarczy wymienic antene analogowa na

    Dzisiaj sprostowali, powiedział, że nie trzeba wymieniać anteny, stara
    antena wystarczy do odbioru cyfrowej telewizji. :-)

  • 5. Data: 2012-05-18 21:03:28
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    nom wrote:

    > Dzisiaj sprostowali, powiedział, że nie trzeba wymieniać anteny,
    > stara antena wystarczy do odbioru cyfrowej telewizji. :-)

    No wlasnie, na sat kurierze tez to ktos zauwazyl:

    http://satkurier.pl/news/75330/do-dvb-t-nie-jest-kon
    ieczna-nowa-antena.h
    tml

    p.

  • 6. Data: 2012-05-18 22:21:04
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
> [...]
    > cyfrowa'.
    >
    > Czy tam ktos w ogole kontroluje te glupoty ktore wygaduja w

    Też to widziałem, kto to w ogóle kontroluje?
    Jak się ktoś orientuje to zauważy, że głupoty gadają, ale ta
    (dez)informacja miała być dla prostego ludu:(

  • 7. Data: 2012-05-19 11:16:13
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Bartek Leś <b...@w...pl> napisał(a):

    >(dez)informacja miała być dla prostego ludu:(

    No i byla do prostego ludu. Prosty lud ma kupic nowa antene
    i sie cieszyc z nowej telewizji.

  • 8. Data: 2012-05-19 11:33:56
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 19.05.2012 11:16, I.Tichy wrote:

    > No i byla do prostego ludu. Prosty lud ma kupic nowa antene
    > i sie cieszyc z nowej telewizji.

    Prosty lud ma kupic najpierw nowa antene, po sprostowaniu ma kupic
    dekoder, a po kolejnych reklamach - nowy TV ;)

    --

    nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
    http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

    Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
    http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad
    _robi_propagandowa_szopke

    http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
    firm,76784,w.html

  • 9. Data: 2012-05-19 11:54:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 May 2012 11:33:56 +0200, Hikikomori Mint napisał(a):

    > Prosty lud ma kupic najpierw nowa antene, po sprostowaniu ma kupic
    > dekoder, a po kolejnych reklamach - nowy TV ;)

    Problem nie leży nawet w zakupach sprzętu, przynajmniej nie takich, że pan
    Kazio ze szwagrem pojadą do mediamarktu i coś kupią.

    Gorzej, że tysiące babci po usłyszeniu takich bzdur w telewizji, z czego
    zrozumieją w najlepszym razie 5%, będzie dużo bardziej narażone na różnych
    domokrążców typu "dzień dobry, jestem ze spółdzielni, pewnie pani widziała
    w wiadomosciach, że telewizja zmienia system nadawania i za chwilę nie
    będzie pani mogła nic odbierać, jeżeli nie kupi pani tej cudownej
    skrzyneczki, którą dziś mamy w specjalnej promocji - skrzyneczka 599 zł,
    specjalna antena 399 zł, ale tylko dziś zakupione razem będą za 699 zł"
    I babcia przerażona, ze za tydzień nie obejrzy swojego "M jak miłość" wyda
    całą emeryturę.

  • 10. Data: 2012-05-21 12:30:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > będą za 699 zł"
    > I babcia przerażona, ze za tydzień nie obejrzy swojego "M

    Niestety, ale Twoja wizja staje się już faktem :-). Dostaję
    informacje od swoich klientów, że zaczynają chodzić tacy
    domokrążcy. Podobnie jak kilka lat temu chodzili i
    sprzedawali babciom żarówki na 230 V...