  • 1. Data: 2003-02-26 07:32:21
    Temat: Jak to Polpak-T robil "modernizacje wezla"...
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Witam,

    w duzym skrocie, bez nazwisk i danych co do centrali :)

    sobota 21.02 - pora obiadowa - wlaczam kompa, SDI sie loguje...oho,
    polke widze, dalej cisza, zglaszam pod 9696, czekam :)

    sobota 21.02 00:00 - dzwonie do sluzb SDI - "Wie Pan, Polpak-T cos
    zmienia w sprzecie, jutro bedzie".

    niedziela 22.02 10:00 - SDI: "Polpak-T robi modernizacje wezle, bo nie
    moga sobie poradzic"

    niedziela 22.02 22:00 - SDI: "Technicy pracuja ciagle pracuja na
    centrali"

    poniedzialek 23.02 09:00 - BOK Polpak-T: "My nic nie wiemy...nie mam sie
    kogo spytac"

    poniedzialek 23.02 22:00 - BOK Polpak-T: "Aaa...tak, drobna awaria"

    wtorek 24.02 10:00 - BOK Polpak-T: "Modernizacja zakonczyla sie w
    sobote. Awaria? No juz zaraz...bo wlasnie kierownik technikow mi
    przekazal info".

    wtorek 24.02 16:00 - BOK Polpak-T: "Juz dziala".

    WNIOSEK: Jak nie pasuje kabelek to od razu trzeba robic "wielka",
    niezapowiadana modernizacje wezle Polpak-T.

    Pozdrawiam nie zyczac takie "awarii" (2 powazna od poczatku
    istnienia SDI w Warszawie),

    --
    SzYmOn

  • 2. Data: 2003-02-26 16:49:38
    Temat: Re: Jak to Polpak-T robil "modernizacje wezla"...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > w duzym skrocie, bez nazwisk i danych co do centrali :)

    A skad taka potrzeba anonimowosci? :-) Warszawa, centrala Marianska

    > sobota 21.02 - pora obiadowa - wlaczam kompa, SDI sie loguje...oho,
    > polke widze, dalej cisza, zglaszam pod 9696, czekam :)

    U mnie wtedy jeszcze dzialalo. Padlo ok. 22:30

    > WNIOSEK: Jak nie pasuje kabelek to od razu trzeba robic "wielka",
    > niezapowiadana modernizacje wezle Polpak-T.

    Zapowiadana.
    .tpsa.pl

    Ale pewnie chlopcy z P. zapomnieli o paru urzadzeniach.... Albo rzeczywiscie
    wlasciwych kabli ze soba nie wzieli
    :-)

    M.

  • 3. Data: 2003-02-27 07:16:30
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > A skad taka potrzeba anonimowosci? :-) Warszawa, centrala Marianska

    Witam,

    Zgadza sie, Marianska.

    > U mnie wtedy jeszcze dzialalo. Padlo ok. 22:30

    Tam sa dwie polki, 16-tka i wieksza - ja jestem na 16-tce.

    > Zapowiadana.
    .tpsa.pl

    Hmm, teraz widze z poziomu news.tpi.pl i 119 - ale 19.02 jak czytalem
    grupy to ani mru mru...

    > Ale pewnie chlopcy z P. zapomnieli o paru urzadzeniach.... Albo
    > rzeczywiscie wlasciwych kabli ze soba nie wzieli

    To drugie - jak 2 osoby mowily: "Cos im nie pasowalo" heh.

    Pozdrawiam i zycze dalszego dobrego dzialania wezlowi na CA
    Marianska,

    --
    SzYmOn