  • 1. Data: 2003-02-25 12:13:35
    Temat: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?
    Od: "Archie" <a...@N...SPAMpl>

    Witam grupowiczow.
    W niedlugim czasie mam zamiar przejsc z NEO+ na Internet DSL 1MBit.
    Jakich problemow ze strony TPSA moge sie spodziewac? Jaki moze byc czas
    realizacji zamowienia?? Czy wogole taki manewr jest mozliwy? Jak wyglada
    teraz sprawa Internet DSL pod wzgledem praktycznym, awaryjnosc,
    transfery? Teraz NEO+ przerzucili na nowe routery, co z Internet DSL?
    Jestem z W-wy.

    Pozdroffka Archie

  • 2. Data: 2003-02-25 13:27:06
    Temat: Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?
    Od: Blazej Zieba <b...@i...pl>

    Archie wrote:

> [...]
    > teraz sprawa Internet DSL pod wzgledem praktycznym, awaryjnosc,
    > transfery? Teraz NEO+ przerzucili na nowe routery, co z Internet DSL?

    Proponuje odczekac jeszcze jakis czas bo w tej chwil trwa wymiana
    routerow. Zaczynaja od NEO+ a nastepny w kolejnosci jest IDSL.
    Wtedy bedzie mozna powiedziec jak to dziala.

    --
    FINCH

  • 3. Data: 2003-02-25 13:27:11
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 25 Feb 2003 12:13:35 +0000 (UTC) I had a dream that Archie
    <a...@N...SPAMpl> wrote:
> [...]
    >teraz sprawa Internet DSL pod wzgledem praktycznym, awaryjnosc,
    >transfery? Teraz NEO+ przerzucili na nowe routery, co z Internet DSL?

    Przejrzyj archiwum grupy, choćby z ostatniego miesiąca.
    Do końca marca według TPSA ma być wszystko OK...

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 4. Data: 2003-02-25 15:32:24
    Od: ">>> PablO <<<" <trash99@wp [nospam].pl>

    On Tue, 25 Feb 2003 12:13:35 +0000 (UTC), "Archie"
    <a...@N...SPAMpl> wrote:

> [...]
    >teraz sprawa Internet DSL pod wzgledem praktycznym, awaryjnosc,
    >transfery? Teraz NEO+ przerzucili na nowe routery, co z Internet DSL?

    Jestem w 20 osobowej sieci (Szczecin) mamy iDSL 1Mbit. Musze przyznac
    ze calkiem ladnie to chodzi. Nie ma problemow z osiagnieciem max
    transferow, pingi bardzo ladne, awaryjnosc - od miesiaca praktycznie
    zerowa, jesli cos sie kopalo to zazwyczaj serwer u nas sie zawiesil ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-02-26 07:31:15
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 25 Feb 2003 12:13:35 +0000 (UTC), Archie wrote:
    > Jakich problemow ze strony TPSA moge sie spodziewac?
    1. U mnie nie działała karta 3COMa (nówka) - gubiła 50% pingów. Monter się
    uśmiechnął i powiedział, że tak już jest. Noname na rtl8139 śmiga bez problemów.
    2. W zasadzie oferują ci ethernet, ale dalej i tak jest PPPoE więc śmiało ustaw
    MTU na 1492. Ponadto, jeżeli część serwisów będzie siadała, większe listy nie
    będą dochodzić to oznacza, że masz problem z defragmentacją. Upewnij się, że
    twój ruter czyści flagę DontFragment. A najlepiej na oczach montera podłącz
    windowsa i sprawdź jak najwięcej stron. Gdy ja walczyłem z nimi o to, że mają
    zwaloną defragmentację, to nie działał www.wbk24.pl (pozostała część internetu
    chodziła i dlatego ciężko było wyłapać błąd)

    Pzdr

  • 6. Data: 2003-02-26 07:31:28
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > Proponuje odczekac jeszcze jakis czas bo w tej chwil trwa wymiana
    > routerow. Zaczynaja od NEO+ a nastepny w kolejnosci jest IDSL.
    > Wtedy bedzie mozna powiedziec jak to dziala.
    Internet DSL dziala na tych samych routerach dostepowych. Infrastruktura
    jest dokladnie ta sama. Róznica polega jedynie na tym, ze masz jako abonent
    modem Speedstream Siemensa, a nie Cellpipe Lucenta, faktury wystawia ci pion
    klientów biznesowych a nie pion multimediów i masz inny numer infolinii (bo
    call center ten sam). W centrali jest jeden DSLAM i dalej od niego idzie juz
    jednym kabelkiem do routera.

    Reasumujac róznica miedzy Neostrada+ a InternetDSL jest jedynie
    organizacyjna.

    Mam InternetDSL w Warszawie i jestem bardzo zadowolony. Przez ostatni
    miesiac dwa czy trzy pady w niezauwazalnych godzinach i jeden kilkugodzinny
    w ciagu dnia. Mam nawet niby lacze zapasowe, ale z lenistwa nie chcialo mi
    sie go konfigurowac.

    Jesli chodzi o organizacje to pozal sie Boze. Dosc powiedziec, ze zamówienie
    zlozylem 2 grudnia, a lacza doczekalem sie po 20 tepsodniach, czyli 24
    stycznia... Zgubili raz papiery, wystawili na inny adres, ktos kto sie tym
    zajmuje poszedl na urlop i panie nic nie wiedzialy... Slowem Tepsa. Ale
    zalozyli i fakture przyslali dopiero po miesiacu :-)

  • 7. Data: 2003-02-26 16:49:23
    Od: Camellot <c...@g...pl>

    Marcin Bójko wrote:

    <kot>
> [...]
    > numer infolinii (bo call center ten sam). W centrali jest jeden DSLAM i
    > dalej od niego idzie juz jednym kabelkiem do routera.

    poof - obsluguje kilka laczy iDLS_a i .. np w Gdansku oruni tracert leci
    przez wa-we jak noe+ .. w Gdansku Wrzeszczu wchodzi do wezla polpaku i tam
    gdzie chce isc bynajmniej nie przez wa-we .. a co za tym idzie we wrzeszczu
    lacze smiga - to pierwsze czesto sie sypie - i tak jest na okolo 9 laczach
    w 3 city - jedne wa-wa .. drugie lokalny polpak - zatem . zalezy od
    centrali i szczescia ?

    hyh aby bylo ciekawiej oba w/w lacza sa w tej samej klasie choc .. zdaje sie
    2 polowkach tj xxx/24 z tym ze jedno ponizej 128 nr drugie powyzej - to tak
    info

    Camellot - only one only here
    -----------------------------------

  • 8. Data: 2003-02-26 16:49:54
    Od: "---||| Sauron |||---" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    infolinii (bo
    > call center ten sam). W centrali jest jeden DSLAM i dalej od niego

    DSLAM jest wspólny , ale routery są oddzielne (zostało rozdzielone ponad
    miesiąc temu, dawniej rzeczywiście były wspólne). Nowe routery usługowe
    również są podzielone na przeznaczone do NEO+ i do IDSL

    > Reasumujac róznica miedzy Neostrada+ a InternetDSL jest jedynie
    > organizacyjna.

    Reasumujac nie jest to prawdą :-)

  • 9. Data: 2003-02-27 07:16:37
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    Marcin Bójko wrote:

> [...]
    > w ciagu dnia. Mam nawet niby lacze zapasowe, ale z lenistwa nie chcialo mi

    ja mam tylko 10 padow dziennie i to tylko dzieki temu ze jest przyciete
    pasmo dla wszystkiego poza http. dla scislosci po wylaczeniu
    kolejkowania owegonie da sie nic robic zrywa sesje ip natychmiast po
    wysyceniu lacza na chwile.

    /ciach.

  • 10. Data: 2003-02-27 12:44:43
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 27 Feb 2003 07:16:37 +0000 (UTC) I had a dream that Marek Cybulski
    <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl> wrote:
> [...]
    >pasmo dla wszystkiego poza http. dla scislosci po wylaczeniu
    >kolejkowania owegonie da sie nic robic zrywa sesje ip natychmiast po

    Przytnij http też, to będzie padać raz na tydzień.