  • Data: 2019-01-27 09:50:38
    Temat: Jak to jest -metalowa lampa bez PE
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się zastanawiam

    Lampa stojąca, kupiona w Ikea, całkiem niedawno; kilka lat temu.
    Wykonana raczej z metalu (stojak, podstawa, "otulina" oprawki żarówki),
    kabel z płaską wtyczką bez bolca.
    Niedawno popsuł się włącznik umieszczony przy oprawce żarówki; obszedłem go.
    Ale jednocześnie naszła mnie refleksja: czy taki sprzęt nie powinien mieć
    kabla z bolcem?
    Jestem świadom zagrożeń i prawdę mówiąc zawsze mam jakąś obawę jeśli mam
    chwycić za stojak i tę lampę przestawić.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl