  • Data: 2002-05-26 09:26:47
    Temat: Jak to jest z domenami.
    Od: "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!!
    Jakoś nie mogę tego zrozumieć jak to jest z tymi domenami. Powiedzmy
    że wykonałem sobie stronę www i uieściłem ją na serwerze strona ta ma
    adres www.stronanowa.interia.pl i teraz chcę mieć domenę
    www.stronanowa.com co jak i za ile powinienem zrobić. Chodzi mi
    głównie o umiejscowienie tej strony czy może być na interii czy muszę
    wykupić gdzieś sobie miejsce.Gdzie najtaniej kupię domenę .com i kto
    pomoże w kupnie (chodzi o wypełnienie wniosku bo nie znam języków).

    Pozdrawiam.
    |<4r0|_
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----