  • 11. Data: 2002-05-27 21:37:52
    Temat: Re: Jak to jest z domenami.
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:921A8B5C26L75H0090HK@217.98.42.195...

> [...]
    wyswietlal).

    > Najtaniej domene .com kupisz u kilku zagranicznych, "akredytowanych
    > rejestratorow" (ICANN acredited registar). Z tym, ze zazwyczaj
    kupujesz
    > "gola" domene, z wpisami do serwerow DNS i mozliwoscia zdalnego
    ustawiania
    > parametrow. Wtedy mozesz ustawic przekierowanie na swoj serwer WWW
    (jesli
    > masz staly adres IP) postawiony np. na SDI. Jednak rozwiazanie z
    wlasnym
    > serwerem na takim laczu zalatuje nieco amatorszczyzna...
    (..)

    Jeśli mamy dostęp do wpisów DNS, to czy nie mozna ustawić ich tak
    aby od razu wskazywały na IP dla strony www.costam.interia.pl ?
    Przyznaję, że nie znam sie na tym specjalnie i jeśli źle rozumuję to
    proszę o sprostowanie.

    pozdr.Pix

  • 12. Data: 2002-05-27 23:08:25
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>

    pix wrote:

> [...]
    > aby od razu wskazywały na IP dla strony www.costam.interia.pl ?
    > Przyznaję, że nie znam sie na tym specjalnie i jeśli źle rozumuję to

    Niestety nie... nie sprawdzalem ale pewnie IP jest jedno dla wszystkich stron
    costam.interia.pl
    costam2.interia.pl, dlatego serwer www musi wiedziec jaka strone ma pokazac twojej
    przegladarce. Od kilku lat
    w zapytaniu wysylanym przez przegladarke wysylany jest URL strony, ktory wpisales.
    Zeby taka konfiguracja
    zadzialala potrzebujesz skonfigurowac tez odpowiednio serwer www.

    pzdr, MK
    http://www.fiber.net.pl

  • 13. Data: 2002-05-31 08:31:13
    Od: "REJESTRATOR.NET" <b...@n...rejestrator.net>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > są i za 44, za tyle rejestrowałam parę dni temu.

    Zgadza się - rejestrowałaś ją właśnie ...u nas. Domena c...i.org,
    rejestracja po wygraniu aukcji 17 maja...

    Pozdrowienia od marcholta, asiaczku... Bo marcholt niejedno ma imię :o)

  • 14. Data: 2002-06-04 16:44:23
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl> napisał w wiadomości
    > wykupić gdzieś sobie miejsce.Gdzie najtaniej kupię domenę .com i kto
    > pomoże w kupnie (chodzi o wypełnienie wniosku bo nie znam języków).

    Bardzo tanio (12 euro) jest na www.joker.com a co do znajomosci jezykow to
    wystarczy slowniki.onet.pl

    Pozdrawiam
    -----